anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie mogę zgłosić kupującego, który licytuje, ale nie opłaca zamówień?

Client:117688728
#7 Wielbiciel#

Witam, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z kupującym, który notorycznie specjalnie wykupuje moje oferty, a następnie ich nie opłaca, dzieje się to notorycznie, i tą osobą jest (główne konto: Miłosz (Chomikuj-UP)) natomiast do "blokowania" ofert korzysta z konta: Client:119305876 przykładowa oferta, którą "zablokował": https://allegrolokalnie.pl/oferta/chatgpt-4-plus-chat-gpt-4-premium-super-pakiet-rov Czy mogę zablokować tego użytkownika, czy w inny administracyjny sposób da się rozwiązać problem?

Client117688728_1-1707750747938.png

Client117688728_2-1707750770451.pngClient117688728_3-1707750783268.pngClient117688728_4-1707750790933.png

 

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Client:117688728
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:117688728 Przekazałam zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Przyjrzymy się sprawie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:117688728
#7 Wielbiciel#

Czy udało się już coś ustalić, albo ile to może jeszcze potrwać?

oznacz moderatorów

Client:117688728
#7 Wielbiciel#

niestety problem znów się powtarza, konkurent znów to robi, tyle że z innego konta, czy mogę liczyć na waszą pomoc w tej sprawie? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Client117688728_0-1707924039019.png

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:117688728 Poprzednie konto zostało już zablokowane, to nowe również już zgłosiłam

oznacz moderatorów

Client:117688728
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo, a czy np możecie nałożyć blokadę na ip/jego główne konto?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:117688728 Nie, nie mamy możliwości skanowania kont po IP 

oznacz moderatorów

Client:117688728
#7 Wielbiciel#

Client117688728_0-1709910907520.png

Client117688728_1-1709910917939.png

Niestety znów ten sam problem. Proszę o pomoc...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:117688728 dziękuję za twoje zgłoszenie! Pierwsze wskazane konto jest już zablokowane, drugie właśnie zgłosiłam.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów