Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ okolo tydzien temu dostalem mailem przedsadowe wezwanie do zaplaty poniewaz mialem jakies nieuregulowane rachunki, w ciagu kilku dni wszystko oplacilem, od dwoch dni wysylam emaile w sprawie odblokowania konta i caly czas dostaje odpowiedz "sprawa zostala przeslana do odpowiedniego dzialu" a potem cisza i brak odpowiedzi na moje pytania w jakim czasie zostanie odblokowane moje konto, no i co teraz ile mam czekac?
@Client:90044233 Z tym bywa rożnie, czasem wcale ale tylko dział bezpieczeństwa może Co odblokować.
@Client:90044233 " od dwoch dni wysylam emaile " no i zdaje sie że to jest błąd. Po każdym kolejnym mailu Twoja sprawa spada na koniec kolejki do rozpatrzenia. Było juz kilka wpisów moderatorek aby po zgłoszeniu spokojnie czekac i nie ponawiac zgłoszenia bo wówczas jest ono przesuwne na koniec
Wtdaje sie że najrozsądniej będzie .... czekac.