Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ja mam teraz taki problem ze co kilka dni ktoś kupuje u nas na aukcji , oczywiście produkty wysyłane tego samego dnia , kupujący ( już 3 Nicki) odbiera , nawet nie zgłasza reklamacji tylko od razu negatywy bez uzasadnienia czy wysłania zdjęcia czy informacji o chęci zwrotu produktu. tak nie zachowują się normalni kupujący. I zero odpowiedź na pytanie o co chodzi.l i dlaczego negatyw.. Przecież to oczywiste że są to zakupy konkurencji celem wystawienia negatywa. Jak anulować takie negatywy bo raz próbowaliśmy to allegro olało sprawe...
Zgłosić tu na forum i moderacja się przyjrzy. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nic nie zrobisz
allegro tez nie
kupujacy maja prawo do subiektywnej oceny i nie musza jej argumentować
@VEARS przykro mi, ale kupujący ma prawo do subiektywnej opinii, a tak jak napisaliśmy w korespondencji e-mailowej ocenę możemy usunąć tylko w konkretnych przypadkach.
Jeśli uważasz, że kupujący kupują u Ciebie tylko po to, aby wystawić Ci negatywną ocenę, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i prześlij loginy osób oraz numery zamówień, w których takie zdarzenie miało miejsce.
opinia opinią ale jak mozna dac 1 za obsługe kupującego gdy produkt zakupiony jest wysylany tego samego dnia i odebrany nastepnego .w międzyczasie zero kontaktu ze cos jest nie tak tylko negatyw bez zadnego komentarza lub zwrotu produktu ( gdy subiektywnie wg kupującego cos jest nie tak ) ...przeciez w tym nie ma zadnej logiki . i nie sa to tanie rzeczy ze można machnać reką....:)
@VEARS treść ostatniego negatywa jednoznacznie wskazuje na kulawą obsługę , trudno dociec za co są pozostałe .
akurat mowie o 2 poprzednich, ten ostatni negatyw tez wyssany z palca i jest to osoba , z tego co juz wiem, która siedzi w tej samej branzy co ja :). dowiedziałam sie od znajomego. przesylka byla bardzo dobrze zabezpieczona. i nie ma takiej możliwości fizycznej aby cokolwiek sie rozlało gdyby nawet cegła spadla:) zglosze to do allegro
I tak właśnie jest, piszą że to źli są kupujacy a takie kwiatki, sprzedajacy robią to sami sobie.
nikt nie mowie ze kupujący sa żli tylko każdy normlany kupujacy gdy rzeczywiscie produkt nie spelnia jego oczekiwań , jest niezgodny z opisem lub rzekomo pobity prosi albo o zwrot pieniędzy albo zwraca produkt. a gdy ktos odbiera i od razu wystawia komentarz negatywny - przecież to oczywiste ze robi to złośliwie:)
Dokladnie
oninsa tacy biedni bo dostali połamane kredki. Piszą negatyw ale nie chcą ponownej wysyłki ani zwrotu pieniedzy. Zapłacili a maja śmieci do wyrzucenia
doglądnie a Sprzedający są takimi **piiip**ami, ze mimo iz wysyłają setki przesyłek i same pozytwy, to raz na jakis czas, chyba z nudów - kuszą los i wysyłają produkty nie zabezpieczone bądź niezgodne z opisem itd i tylko po to by sprawdzić reakcje kupującego - czy wystawi negatwy czy nie:) paranoja 🙂
@VEARS nie..... ale może trzeba zmienić podejście , skoro klient informuje Cię o uchybieniu , nieważne w jaki sposób to robi wypadałoby choć postarać się rozwiązać problem , a nie jak Ty ...kombinować jak negatyw usunąć .,
@mdrogeria chyba nie trafiłeś jeszcze na trudny przypadek
ja właśnie wyłapałem negatywa
bo kupujący założył dyskusję 2h po odebraniu przez nas jego zwrotu -
Powód rozpoczęcia Dyskusji: brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu
za stwierdzenie w dyskusji cyt
zwroty wpłat wykonujemy zgodnie z przepisami i zawartą umową jaki jest problem i co mamy wyjaśniać?
Pytam ponownie? Czy ma Pan jakiś problem z transakcją? Czy otrzymał Pan zły produkt? Czy zostały złamana umowa lub polskie przepisy?
Czy ma Pan problem ze zrozumieniem jakiegoś pkt umowy lub regulaminu allegro?
oczywiście do tego doszły minimalne noty za produkt i obsługę.
Kupujący stwierdził, że zadaję przemądrzałe pytania
jak można zmienić podejście ? traktować kupujących jak **piiip**ów czy debili lub jeszcze gorzej?
przypominam, że ustawa konsumencka obowiązuje od kilkunastu lat i to w całej europie podobna, obowiązkowe klauzule informacyjne są zawarte w umowie/ofercie
Sorry ale ja się na to nie godzę - uważam, że dobra obsługa wymaga podejścia z szacunkiem, po partnersku, a nie traktowania kogoś jako osoby gorszego sortu
@RED po kiego .... wdajesz się w dyskusję z klientem , u mnie jest króto ,, zwrot zweryfikowany bez zastrzeżeń , dokument zwrotu środków przekazany do księgowości , niebawem pieniążki pokażą się na Państwa koncie .
oczywiscie ze tak, dwa pierwsze nagatywy - dzownilam pisałam jak mozna rozwiazac sprawę np zwracając pieniadze po odelslaniu produktu i o co chodzi ze tym nagatwywami...nic..cisza.. zglosilam do allegro dziwne zachowanie kupujących i tez nic - olewka ( bo klient moze co chce :)....ostatni negatyw rowniez od rana probuje sie telefonicznie skontaktowac aby uzyskac zdjecia rzekomego zbitego produktu....zero reakcji..poczekam klika dni i poprosze allegro o zweryfikowanie czy tych 3 którzy mi wystawili negatywy - nie ma miedzy nim jakich powiązań....bo ten ostatni nagatwy - to jest 100% osoba która sprzedaje to samo co ja na allegro tylko pod innym nickiem 🙂
@VEARS wiadomo ... w transporcie może się wszystko przytrafić , są klienci ,z którymi kontakt jest trudny , a często wręcz nie możliwy ... niemniej uważam ,że grzeczny telefon o odpowiedniej porze dnia potrafi zdziałać cuda .
oczywiscie. cały czas probuje kontaktu z tymi 3 nickami 🙂
jak zwykle intuicja mnie nie zawiodła, wspominałam ze użytkownik zgłosił ze produkt otrzymał rozlany ( za 240 zł) i wystawił negatywa. Jako ze nie uzyskałam żadnych zdjęć oraz żadnego żądania wymiany lub zwrotu ( co bylo do przewidzenia ) zadzwoniłam do kupującego , gdy tylko wspomniałam w jakiej sprawie dzwonię oraz razu rozłączenie i zablokowanie mego telefonu. Czyli definitywnie zakup zrobiony tylko aby wystawić negatywa ( tak jak poprzednie) . Komentarze oraz ocene powinny byc usuniete przez allegro 🙂
Tak ale Allegro ci tu nic nie pomoże bo ta osoba miała prawo zrobić u ciebie te zakupy
możesz jedynie jakoś z Gracja odpowiedzieć na komentarz
tak oczywiście, gdyby te komentarze wyssane z palca nie przekładały sie na tzw jakosc sprzedazy czytaj utrate statusu super sprzedawcy to bym odpowiedziała i zapomniala. Ale przez takie zlosliwe i nie majace odbicia w prawdziwe komentarza utraciłam ten status a to przegląda sie na ilość sprzedaży - zauważyłam. Tylko dlatego chodzi mi o ich usuniecie ..nic wiecej