Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam jak długo trwa weryfikacja? Wykonałem przelew wysłałem zdj dowodu .czy mogę wpłatę zwrocic kupującemu gdy mam nie aktywne konto I jak długo to trwa ?
@julita2601 Weryfikacja PayU trwa 3 dni robocze. Przelewy24 - 5 dni roboczych. Gdy masz nieaktywne konto, nie zwrócisz wpłaty kupującemu.
@julita2601 Cześć. Była to sprzedaż na Allegro Lokalnie, zatem jeśli chcesz zwrócić wpłatę kupującemu, poproś go o dane do przelewu i zleć zwrot bezpośrednio na jego rachunek bankowy.
Do jutra Twoje konto do wypłat powinno zostać aktywowane, wtedy będziesz mogła wypłacić pieniądze na swoje konto.
Ja już czekam dwa tygodnie na aktywacje konta.
Zrobiłem wpłatę I cisza .
Powinna być decyzja negatywna chociaż A tu nic.
@Primoo83 taka aktywacja trwa do trzech dni roboczych. W Twoim przypadku bardzo proszę wykonaj przelew weryfikacyjny, ponieważ z informacji otrzymanych od operatora wynika, że nie dokończyłeś tego procesu.
Dzień dobry, może Pani sprawdzić jak wygląda weryfikacja mojego konta do przelewów?? Zrobiłem weryfikację konta przelewem blikiem i tradycyjnie ,dane wysłane i cisza.Z góry dziękuję za odpowiedz. Pozdrawiam
@krizolek W Twoim przypadku wypłaty są już zweryfikowane, jednak zleciłeś przelew do Operatora Przelewy24, a środki masz u Operatora PayU.
Wykonaj przelew weryfikacyjny ponownie, tym razem do Operatora PayU 🙂 Zrobisz to tutaj: https://allegro.pl/moje-
W zakładce Środki i historia operacji wystarczy kliknąć: "Przejść do banku".
Hej Ola .Dziękuję za odpowiedz . Ja już zrobiłem przelew weryfikacyjny do PayU 24.08 i zrobiłem go ponownie teraz,nie wiem może ktoś coś przeoczył i teraz będzie już z górki.
Pozdrawiam
Krzysztof
Dzień dobry czy istnieje możliwość zobaczenia na jakim etapie jest moja weryfikacja? Pozdrawiam 🙂
A kiedy przelałeś 1.01zł?
@Toomaszewskii Cześć 🙂 Zleciłeś przelew weryfikacyjny wczoraj, zatem najpóźniej do jutra Twoje konto do wypłat powinno zostać aktywowane. 🙂
ja już czekam tydzien, prosba o pomoc
@masweety Cześć. 🙂 Zweryfikujemy tę sytuację z operatorem i skontaktujemy się z Tobą mejlowo.
dzieki za szybka odp, czekam 🙂