anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak dodać stan przedmiotu na allegro lokalnie. Bo za nic nie mam takiej opcji. A caly czas przy wys

Ninja19871
#7 Wielbiciel

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Jak dodać stan przedmiotu na allegro lokalnie. Bo za nic nie mogę wybrać stanu przedmiotu,  Bo nie ma takiej opcji nigdzie. Jak już wszystko zrobię to na końcu przy wystawianiu prosu o określenie stanu przedmiotu

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Ninja19871 czy możesz wysłać zrzut ekranu z komunikatem, który pojawia się podczas próby wystawienia oferty? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ninja19871
#7 Wielbiciel

Screenshot_20250731_141846_Allegro.jpg

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Ninja19871, po kliknięciu Stan i Parametry nic się nie dzieje?
Spróbuj zrestartować aplikację lub ją zreinstalować.
Czy próbowałeś wystawić przedmiot również przez przeglądarkę, jeśli tak czy w dalszym ciągu nie masz możliwości zmiany stanu?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Ninja19871
#7 Wielbiciel

Parametry mogę zmieniać, ale stanu nie. Tylko przez aplikację próbowałem, jak wrócę do domu to spróbuję przez przeglądarkę 

oznacz moderatorów

Ninja19871
#7 Wielbiciel

Screenshot_20250731_144233_Allegro.jpg

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dzięki wielkie za zrzuty @Ninja19871, zgłoszę ten problem do działu związanego z aplikacją.
Daj proszę tylko znać jaki przedmiot chcesz wystawić, będzie to pomocne w weryfikacji.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Ninja19871
#7 Wielbiciel

Jest to moneta 5zl tzw destrukt

20250728_143642.jpg

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Bardzo dziękuje @Ninja19871, zgłosiłem Twój problem. Daj proszę znać czy w przeglądarce ten sam problem występuje.
Dodatkowo, jeśli możesz podać model urządzenia, na którym wystawiasz przedmiot oraz czy jest to najnowsza wersja aplikacji, będę również wdzięczny 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Otrzymałem już odpowiedź @Ninja19871.
Jest to związane ze zmianami, które zostaną wprowadzone w formularzu i w aplikacji. Zmiany zostaną wprowadzone w przyszłym tygodniu, dlatego do tego czasu zalecam wystawienie oferty przez wersję przeglądarkową na komputerze. Daj proszę znać, czy się udało 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów