Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił odemnie przedmiot z opcją odbioru osobidtego i płatność przy odbiorze.
Nie ma z nim kontaktu i nie zapłacić lecz allegro poprało pieniądze za sprzedaż (ujemne saldo). Kupujący nie kontaktuje się już ponad 5dni.
W pomocy allegro dostałem inf. aby wyznaczyć mu czas kontaktu a po jego upłynięciu zwrócić siędo allegro o zwrot prowizji.
Problem tkwi w tym, że nigdzie nie mogę znaleźć opcji zwrotu prowizji jeśli chodzi o allegro lokalnie, a szukając informacji w internecie podobno opcja ta, nie jest dostępna dla lokalnie.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy jest jednak jakaś możliwość uzyskania zwrotu prowizji w danej sytuacji?
@Player7331 Cześć. Na Allegro Lokalnie nie ma wniosków o zwrot opłaty transakcyjnej. Żeby otrzymać taki zwrot, napisz do nas przez ten formularz. Dołącz proszę w wiadomości jakiś dowód na to, że rzeczywiście transakcja nie doszła do skutku (zrzut ekranu z wiadomością, jeśli kupujący nie odpowiada to właśnie screen na którym widać, że podjąłeś jakieś działania i wyznaczyłeś termin kontaktu).