Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Jestem użytkownikiem allegro lokalnie. Nie mam firmy. Kupujący kliknął w kup teraz przy odbiorze osobistym. Allegro naliczyło prowizje. Kupujący naychmiast przeprosił za kliknięcie i oznajmił, że "niechcący". Ja wystawiłem ten sam produkt ponownie. Prowizja miała się sama anulować po tygodniu, ale nic takiego sie nie stało. Pisałem do allegro już kilkakrotnie. Żadnej odpowiedzi, a prowizja dalej widnieje. Może ktoś wie w jaki sposób to anulować, gdzie napisać, bo gubie się w "nowym allegro". Dziękuję za pomoc
Musisz mieć dowód na brak transakcji, inaczej nie anulują.
Dowodem sa screeny z wiadomosci, gdzie kupujacy zaraz po zakupie, wyslal wiadomosc, ze kliknal niechcacy.
Chodzi mi o to, w jaki sposob wyslac wo allegro, bo nie mam na tej niekupionej aukcji zadnego zadnego a o zwrot prowizji.
Może ja wysyłam gdzieś i nikt tego nie może przeczytać
Skontaktuj się z nami - Allegro
A jak to nie pomoże to tylko nasze moderatorki @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:66633444 dobra rada. Nie udostępniaj płatności za pobraniem tylko przedpłata.
Miałem kiedyś taką samą sytuację, tyle że klient wybrał płatność za pobraniem. Nie odpisywał, więc wystawiałem produkt ponownie (zwrot prowizji za pierwszą sprzedaż otrzymałem od razu). Ten sam login ponownie zakupił mój produkt i ponownie nie było z nim kontaktu i tutaj zaczęły się chody... Dość ciężko było mi wtedy odzyskać prowizję, bo Allegro wymagało potwierdzenia od osoby, która zakupiła przedmiot, że chce anulować transakcję, natomiast ta osoba nie odpisywała na maile i nie odbierała telefonu. Po paru dniach trafił mi się jakiś ludzki konsultant i powiedział, że próbował kilkukrotnie skontaktować się z tą osobą bezskutecznie i prowizję mu zwróci, a konto tego osobnika zostało zablokowane.
Na koniec owy konsultant dał mi złotą radę - abym nie udostępniał opcji wysyłki za pobraniem oraz odbioru osobistego 🙂
@Client:66633444 wyjaśnię to 🙂 Poproszę Cię o cierpliwość, wrócę do Ciebie, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@Client:66633444 korekta została wykonana i jest już widoczna w Rozliczeniach z Allegro. W przypadku Allegro Lokalnie nie ma automatycznej korekty naliczonej opłaty, więc w takich przypadkach możesz kontaktować się z nami przez formularz.