anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zrobić zwrot prowizji w Allegro Lokalnie?

plusant
#7 Wielbiciel#

Sytuacja jest oczywiście taka, że ktoś nie zapłacił. W starym allegro była taka opcja jak "zwrot prowizji", ale w tym super nowoczesnym projekcie AL niestety nie mogę znaleźć stosownej opcji.

oznacz moderatorów
74 ODPOWIEDZI 74

rawibox1
#7 Wielbiciel#

co w przypadku kiedy mam do zaplacenia opłata za obsługę transakcji a kupujący nie zapłacił mi za towar platnosc przy odbiorze i nie ma z nim kontaktu ? 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@rawibox1 jak chcesz uniknąć opłaty musisz udowodnić, że do transakcji nie doszło np. wysłałeś paczkę a kupujący jej nie odebrał.

Jak masz takie dowody pisz przez ten formularz

Dobra rada za darmo 😀 na przyszłość nie udostępniaj płatności za pobraniem

oznacz moderatorów

rawibox1
#7 Wielbiciel#

Nie ma kontaktu żadnego z ta osoba, w jedno danych z Allegro nie ma takiej ulicy a numer nie istnieje 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@rawibox1 słabo to widzę ale pisz do allegro. Z tego co piszesz wynika, że to może być pseudo kupujący spróbuj oprzeć się na tej tezie pisząc do allegro.

oznacz moderatorów

mauser13
#2 Obserwator#

Dzień dobry, 
Kupujący zakupił ode mnie przedmiot za pobraniem, kolejnego dnia zadzwonił i powiedział, że nie odbierze paczki i żeby jej nie wysyłać. Poprosiłem o maila w tej sprawie ale niestety go nie napisał i nie odbiera tel. Mam za to do zapłacenia 165zł. Co mam zrobić w tej sytuacji?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mauser13 Rozumiem, że nadałeś już przesyłkę? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

geezerpl
#7 Wielbiciel#

Jak to nie pobieracie prowizji ?! To za co ja płacę duże pieniądze ?! Kasujecie 5% od ceny sprzedaży !!!

oznacz moderatorów

renovatio_87
#1 Nowicjusz#

Czyli jesli transkacja ostatecznie nie doszla do skutku, a wplata kupujacemu zostala zwrocona, to mimo wszystko nie ma opcji zwrotu naliczonej oplaty?

oznacz moderatorów

mazinho_2005
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem. I z tego co widzę nie zwrócą .....

jak to można nazwać? Złodziejstwo 

oznacz moderatorów

ACCURON
#13 Ambasador#

a ja nic nie place mam akcje wakacje bez oplat juz na 3 koncie

oznacz moderatorów

adrian1999dpvolt
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Dołączam się do dyskusji.

Jak to nie naliczacie prowizji?? Sprzedałem towar na allegro lokalnie, niestety przedmiot zaginął i teraz ani nie mogę zwrócić pieniędzy, ani wystąpić o zwrot prowizji, którą naliczyliście. Może jest w stanie mi Pani pomóc. Licytacja zakończyła się 03.12.2020r. Wczoraj z 2h próbowałem znaleźć w/w opcję, niestety bezskutecznie.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@adrian1999dpvolt Zdecyduj się na jakąś wersję, bo w poprzednim poście w innym temacie widziałem aż trzy - "Niestety ale towar który sprzedałem, został skradziony czy tez zagubiony, nie ważne w sumie".

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

adrian1999dpvolt
#8 Zapaleniec#

Na co mam się zdecydować? Co ma do rzeczy ten cytat?  Muszę wycofać aukcję i nie ma tu żadnego matactwa, którego jak widzę się doszukujesz.  Jeśli nie umiesz odpowiedzieć na pytanie, to myślę, że Twój komentarz jest bez sensu.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@adrian1999dpvolt "Wczoraj z 2h próbowałem znaleźć w/w opcję, niestety bezskutecznie." - a konkretnie to jaką opcję?

Nie ja coś sugeruję, tylko sam piszesz w sposób, który może coś sugerować.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

adrian1999dpvolt
#8 Zapaleniec#

w/w czyli wyżej wymienione. Co niby sugerować?? Dobrze, bez sensu rozkręcać dyskusje nie na temat.  Mam mega problem i na tym chciałbym się skupić.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@adrian1999dpvolt Żeby zwrócić pieniądze kupującemu, to najpierw musisz je sobie wypłacić na rachunek bankowy (lub zwrócić ze swoich, bo te które masz w allegro finanse nie przepadną) https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-aktywowac-usluge-payu-w-...

O zwrot opłaty transakcyjnej możesz wystąpić przez ten formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d ale nie wiem czy w takim przypadku Ci ją zwrócą, bo do finalizacji transakcji nie doszło z Twojej winy.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

adrian1999dpvolt
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za konkretne informacje.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@adrian1999dpvolt Nie ma za co.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

k-capek
#8 Zapaleniec#

Żenuła 😞

oznacz moderatorów

Klara_121
#8 Zapaleniec#

Witam, u mnie klient wybrał opcję odbioru osobistego. Jak do niego napisałam co z tym odbiorem to mi odpisał że się rozmyślił. I co teraz? Państwa opłata została pobrana automatycznie. Wysoka. A kupujący myślał coś tam innego i napisał wprost że rezygnuje.

oznacz moderatorów