Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sytuacja jest oczywiście taka, że ktoś nie zapłacił. W starym allegro była taka opcja jak "zwrot prowizji", ale w tym super nowoczesnym projekcie AL niestety nie mogę znaleźć stosownej opcji.
co w przypadku kiedy mam do zaplacenia opłata za obsługę transakcji a kupujący nie zapłacił mi za towar platnosc przy odbiorze i nie ma z nim kontaktu ?
Nie ma kontaktu żadnego z ta osoba, w jedno danych z Allegro nie ma takiej ulicy a numer nie istnieje
@rawibox1 słabo to widzę ale pisz do allegro. Z tego co piszesz wynika, że to może być pseudo kupujący spróbuj oprzeć się na tej tezie pisząc do allegro.
Dzień dobry,
Kupujący zakupił ode mnie przedmiot za pobraniem, kolejnego dnia zadzwonił i powiedział, że nie odbierze paczki i żeby jej nie wysyłać. Poprosiłem o maila w tej sprawie ale niestety go nie napisał i nie odbiera tel. Mam za to do zapłacenia 165zł. Co mam zrobić w tej sytuacji?
@mauser13 Rozumiem, że nadałeś już przesyłkę?
Jak to nie pobieracie prowizji ?! To za co ja płacę duże pieniądze ?! Kasujecie 5% od ceny sprzedaży !!!
Czyli jesli transkacja ostatecznie nie doszla do skutku, a wplata kupujacemu zostala zwrocona, to mimo wszystko nie ma opcji zwrotu naliczonej oplaty?
Mam ten sam problem. I z tego co widzę nie zwrócą .....
jak to można nazwać? Złodziejstwo
a ja nic nie place mam akcje wakacje bez oplat juz na 3 koncie
Dzień dobry,
Dołączam się do dyskusji.
Jak to nie naliczacie prowizji?? Sprzedałem towar na allegro lokalnie, niestety przedmiot zaginął i teraz ani nie mogę zwrócić pieniędzy, ani wystąpić o zwrot prowizji, którą naliczyliście. Może jest w stanie mi Pani pomóc. Licytacja zakończyła się 03.12.2020r. Wczoraj z 2h próbowałem znaleźć w/w opcję, niestety bezskutecznie.
@adrian1999dpvolt Zdecyduj się na jakąś wersję, bo w poprzednim poście w innym temacie widziałem aż trzy - "Niestety ale towar który sprzedałem, został skradziony czy tez zagubiony, nie ważne w sumie".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Na co mam się zdecydować? Co ma do rzeczy ten cytat? Muszę wycofać aukcję i nie ma tu żadnego matactwa, którego jak widzę się doszukujesz. Jeśli nie umiesz odpowiedzieć na pytanie, to myślę, że Twój komentarz jest bez sensu.
@adrian1999dpvolt "Wczoraj z 2h próbowałem znaleźć w/w opcję, niestety bezskutecznie." - a konkretnie to jaką opcję?
Nie ja coś sugeruję, tylko sam piszesz w sposób, który może coś sugerować.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
w/w czyli wyżej wymienione. Co niby sugerować?? Dobrze, bez sensu rozkręcać dyskusje nie na temat. Mam mega problem i na tym chciałbym się skupić.
Pozdrawiam
@adrian1999dpvolt Żeby zwrócić pieniądze kupującemu, to najpierw musisz je sobie wypłacić na rachunek bankowy (lub zwrócić ze swoich, bo te które masz w allegro finanse nie przepadną) https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-aktywowac-usluge-payu-w-...
O zwrot opłaty transakcyjnej możesz wystąpić przez ten formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d ale nie wiem czy w takim przypadku Ci ją zwrócą, bo do finalizacji transakcji nie doszło z Twojej winy.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dziękuje za konkretne informacje.
@adrian1999dpvolt Nie ma za co.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Żenuła 😞
Witam, u mnie klient wybrał opcję odbioru osobistego. Jak do niego napisałam co z tym odbiorem to mi odpisał że się rozmyślił. I co teraz? Państwa opłata została pobrana automatycznie. Wysoka. A kupujący myślał coś tam innego i napisał wprost że rezygnuje.