anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient kupił ale urwał się kontakt.

MAMY ROZWIĄZANIE!
wici0
#8 Zapaleniec#

Proszę o pomoc.

Klient kliknął, że kupuje (odbiór osobisty z zapłatą przy odbiorze) ale teraz brak z im kontaktu.

Client:104291784

Już przeczytałem, że nie  powinno się wystawiać z płatnością przy odbiorze ale niestety za późno. Opłata za obsługę ogłoszenia już naliczona - jak wnioskować o jej anulowanie?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
wici0
#8 Zapaleniec#

Nie napisałem jednoznacznie, że nie doszło do transakcji.

oznacz moderatorów
Client:47295977
#11 Animator#

.

 

oznacz moderatorów
addaris
#7 Wielbiciel#

@wici0 O zwrot prowizji ubiegasz się tak: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...

Jeżeli Allegro odmówi, składasz odwołanie: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym. Niestety musisz mieć dowód na to, że transakcja nie została sfinalizowana.

oznacz moderatorów
wici0
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc 🙂

Czy ta procedura działa też w Allegro Lokalnie? Odnośniki prowadzą mnie do sprzedaży Allegro, a tam nie widzę tej aukcji 😕

oznacz moderatorów