Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
sprzedałam dwa produkty dwóm rożnym kupującym, jeden z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze a drugi z przedpłatą i również odbiorem osobistym.
Ani jeden klient ani drugi nie odpisują na wiadomości z pytaniem o preferowany termin odbioru/płatności...
Co dalej w takiej sytuacji?
Może ktoś zwyczajnie nie jest jednak zainteresowany zakupem i chciałby anulować? Tylko skoro nie ma z nim kontaktu to jak się tego dowiedzieć i czy jest szansa na „odmrożenie” tych produktów w takiej sytuacji?
Proszę o informację jak wyglada dalszy proces w takich sytuacjach?
dziękuję.
Spotkałem się z takim cudem jedyne rozsądne rozwiązanie to wyłączyć opcje płatność przy odbiorze. Ja paczkę wysyłałem kase straciłem. Wiec najlepiej wyłączyć sprzedaż za pomoca inpostu allegro a właczyć np z furgonetki.
Trudno coś wiedzieć, taka sprzedaż z pobraniem albo z odbiorem osobistym i brak kontaktu z kupującym jest "trudna", nie ma kontaktu a trudno odzyskać prowizję ponieważ brak dowodu na brak transakcji, co jest podstawą do zwrotu prowizji.
Mam nadal te produkty… to chyba dowód?
Ale pytanie co dalej w takiej sytuacji robić?
a jak chcesz udowodnić że mas zte produkty?
zdjęciem? a skąd pewność ze zdjęcie pochodzi z dziś?
albo: a może mas zte produkty, bo postanowiłeś ich zrobić w trabę inie wysłać a sprzedac jutro za wyższą cene?
Bez jaj, każde zdjęcie ma zapisana datę i godzinę robienia.
@mobile-mate Bez jaj, każde zdjęcie ma zapisana datę i godzinę robienia.
Bez jaj, i Ty w to wierzysz? Każdą datę i godzinę robienia można zmienić.
Prowizja to nie jest temat mojego zapytania.. pytanie co dalej w takiej sytuacji dotyczy zupełnie czegoś innego.
Wolałabym je wysłać… byłby problem z głowy i nie miałabym „zamrożonych” produktów w transakcjach które są zrealizowane ale nikt się nie zgłasza po odbior… mimo kilkukrotnych upomnień..
Żałuję, że włączyłam opcję odbioru osobistego..
Mam nadzieję, że ktoś z moderatorów udzieli informacji o procesie w takich sytuacjach i next stepami dla mnie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ pytanie do moderatorów
Jak nie masz kontaktu to jak chcesz wysłać? a pobiorą prowizję!
Jak kupił w sobotę lub niedzielę, to poczekaj przynajmniej do poniedziałku. Kupujący nie musi natychmiastowo umawiać się na odbiór, zwłaszcza jak mamy dzień wolny. Może po prostu kupił, bo mu zależało zna tym przedmiocie, a zapłaci w dniu roboczym.
@szop_w_necie sprawdziłam oba zamówienia. Kupująca z zakupu z 4 maja odpisała wczoraj, natomiast osobie, która złożyła zamówienie 3 maja, zabezpieczyliśmy konto, ponieważ doszło na nim do włamania. Otrzymałaś już korektę naliczonej opłaty transakcyjnej, a ofertę możesz wystawić ponownie.
dziękuję!:) Tak, jedna z kupujących odezwała się przed północą. Poprosiła o anulowanie.
Dziękuję za pomoc w przypadku drugiej osoby. Mam tylko nadzieję, że nie było to celowe zachowanie ze strony tej osoby by "podejrzeć" moje dane jak adres email lub telefon po dokonaniu zakupu z odbiorem osobistym i płatnością na miejscu 😞