anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient nie odebrał paczki pobraniowej

Stian4D
#7 Wielbiciel#

Cześć, czy support może cofnąć mi prowizje od sprzedaży, której kupujący nie odebral?

Wybrał wysyłkę pobraniowa, a dziś kurier wrócił że odmówił przyjęcia.. Co prawda kwota nie wielka bo 20zł, ale jeszcze koszt wysyłki. Wysłane zgodnie z ceną ustaloną, nawet był informowany 2 dni przed wysyłką.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Stian4D Proszę, zaczekaj na odpowiedź w zgłoszeniu mailowym numer 49296236. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Stian4D
#7 Wielbiciel#

Dzięki za szybką odpowiedź, kupujący wytłumaczył sytuację więc możliwe ze sprawa będzie zakończona i opłacę prowizje

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Stian4D Lepiej nie udostępniać pobrań ani odbioru osobistego, same problemy.

oznacz moderatorów

Stian4D
#7 Wielbiciel#

słuszna uwaga

oznacz moderatorów