Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Wystawiłem przedmiot z kilkoma opcjami odbioru i była tam płatność przy odbiorze osobistym. Klient widząc 0zł kliknął w to. A później, w rozmowie telefonicznej przyznał, że chciał przesyłkę smart za 0zł. Nie widzę opcji anulowania transakcji ani wystąpienia o zwrot prowizji. Jedynie mogę wystawić ponownie podobny przedmiot. Więc ponownie będę musiał zapłacić za obsługę transakcji. Jak wybrnąć? Czy poprosić klienta o jakieś anulowanie? Czy jest to w ogóle możliwe? Czy jak wystawię ponownie ten sam przedmiot i ten sam klient kupi to wtedy ubiegać się jakoś o zwrot?
Z poważaniem, Marek
@Marek_Czekaj na lokalnie niema możliwości anulowania systemowego. Poproś go na piśmie (np: e-mail) chęć rezygnacji z zakupu. Złóż wniosek o zwrot bezzwrotnej opłaty do allegro przez ten formularz nie zapomnij dołaczyć wiadomości o rezygnacji.
Dziękuję za odpowiedź. Odczekałem żeby mieć pewność, że klient faktycznie nie jest zainteresowany i skontaktowałem się z obsługą allegro. Prowizja została zwrócona bez najmniejszego problemu. Jedyna nauczka dla mnie - nie wystawiać z odbiorem osobistym, przy aktualnym podejściu ludzi nie ma to sensu. Pozdrawiam!