anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient zapłacił poprawnie, a u mnie pokazuje płatność nieudana

MAMY ROZWIĄZANIE!
Malpl1
#3 Debiutant#

Wystawiłem ostatnio komputer na allegro lokalnie, klient kupił, zapłacił, a u mnie status płatności widnieje jako "nieudana". Napisałem do klienta i mi odpowiedział, że u niego napisane, że wpłacone. Czy to problem od strony klienta, allegro, czy mojej?

A jeszcze drugie pytanie, jest limit do 4,9% prowizji, które allegro bierze za transakcję?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kytorr
#13 Ambasador#

A co innego by powiedział 🙂 Status który widzisz jest poprawny, kwestia też jak zapłacił czy przelew przez payu czy moze tradycyjnym?  Prowizje allegro zależą od działu i raczej będzie większa niż 4,9%. Tu --> https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/kalkulator-oplat policzy Ci w miarę realną kwotę

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@kytorr Sprzedaż była na AL, a kalkulator jest dla allegro.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Malpl1 Poczekałbym żeby ta kasa była.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Malpl1 Napisał Ci, że wpłacone, bo mu kasę Allegro Finanse z konta zdjęło, ale nie przekazało Tobie. Jeśli płatność ma nieudaną, musi ją ponowić. Pierwsza, nieudana wpłata wróci do niego w ciągu 2-3 dni. Gdy ponowi płatność w zakładce Kupione, otrzymasz wpłatę.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Malpl1 Prowizja 4,9% na AL obowiązuje w dziale elektronika, pozostałe działy mają prowizję 7,9%. Z tego co mi wiadomo, to nie ma maksymalnej kwoty, której prowizja nie może przekroczyć (tak jak w niektórych działach na allegro).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów