Kupujący kupił przedmiot nie zapłacił i została pobrana prowizja - jak anulować całą transakcje?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej,
Kupujący kupił przedmiot nie zapłacił i została pobrana prowizja... opcja była odbiór osobisty, ale deliwent chciał żebym wysłał kurierem. A teraz nie chce przedmiotu. Na allegro jest pobrana prowizja.... jak anulować całą transakcje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie da się anulować transakcji, ale możesz poprosić o zwrot naliczonej opłaty przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Koniecznie załącz jakiś dowód na rezygnację kupującego z odebrania przedmiotu i zapłaty.
Na przyszłość - nie udostępniaj na Lokalnie odbioru osobistego i wysyłki za pobraniem, wtedy opłaty za sprzedaż nie będą naliczane, a ogłoszenie odnowi się automatycznie po pięciu dniach, jeśli kupujący nie zapłaci z góry.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pentagramsss na lokalnie niema prowizji tylko opłata za obsługe transakcji bezzwrotna 😞 wystawiaj na zwykłym allegro 😉
Κώστας