Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem z kupujacym poniewaz zauwazylem wade w rekawie plaszcza i chcialem zwrocic pieniazki kupujacemu a kupujacy bardzo problemy robi i nie chce podac nr konta do zwrotu straszy mnie sprzedaje na allegro od 17 lat i nigdy nie mialem takich problemow co mam zrobic? Nie posiadam konta allegro finanse bo nie rozumiem tego za bardzo dlatego chcialem zwrocic przez nr konta a wplata poszla mi automatycznie na konto.
@halina-oskar widzę, że kontaktowałeś się już z nami w wiadomości e-mail.
Przykro mi, że kupujący nie chce podać Ci numeru konta do zwrotu, jeśli nie masz środków na Allegro Finanse, to zwrot przez Allegro nie będzie możliwy i kupujący powinien podać Ci numer konta do zwrotu. Możliwość zasilenia Allegro Finanse dotyczy tylko sprzedaży z Allegro (nie Allegro Lokalnie).
Poczekaj proszę na naszą odpowiedź e-mail, Doradca zaporopnuje rozwiązanie tej sytuacji.
Dziekuje ci bardzo za szybka odpowiedz ale jestem bardzo zdenerwowany ta cala sytuacja a kupujacy sie po prostu msci tylko ze ja potem nie chce miec problemow na allegro przez ta osobe.:(
@halina-oskar rozumiem, przykro mi, że jesteś w takiej sytuacji, ale nie martw się - masz powody, żeby zrezygnować z tej transakcji, odpisujesz na wiadomości, chcesz zwrócić wpłatę, a to że kupujący nie daje Ci takiej możliwości, nie spowoduje problemów.
Dziekuje Monika 😉 jestem dobrej mysli 🙂
Być może kupujący zakupił ten płaszcz na tyle tanio że nie przeszkadza mu jego uszkodzenie i jest sam w stanie to poprawić małym kosztem. Zapytaj go czy jest świadomy że kupuje towar uszkodzony i czy nadal jest nim zainteresowany.
Mam identyczny problem. Nie wysłałam produktu , ale od początku pisze że chce zwrócić pieniądze ( nie mam nic na allegro finanse ,więc moge przelew ,lub jaka kolwiek inna metoda ). Trwa to już 3 tyg. Albo i dłużej. Pan usilnie robi z siebie ofiarę i próbuje na wszelkie sposoby mi zaszkodzić , kiedy ja deklarowałam od początku zwrot pieniędzy . Że strony allegro zero pomocy , jakby nie czytali do pisze ,tylko to co kupujący. Wczoraj napisał że jakaś skargę złożył ... Ale do kogo i na co to nie wiem . Mam ochotę odwdzięczyć się panu za tą koperkową afere , bo widać ,że pan ma za dużo czasu ( ja tego nie mogę niestety napisać ) i się bawi ? . Co mogę z tym zrobic ? Bo na allegro pomoc nie liczę.
@wonsz25 Cześć! Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Podaj mi proszę numer tego zamówienia — poproszę odpowiedni zespół o kontakt z kupującym, może wtedy uda się uzyskać numer konta do zwrotu pieniędzy.
@ko_alka Witam , gdzie znajdę ten nr ? Bo nie bardzo wiem . A sprawa dalej nie rozwiązana . Ja już odpuszczam. Nie będę codziennie sprawdzać czy szanowny kupujący jednak przemyślał sprawę i podał nr konta ... Poniżej screen z tej oferty
@wonsz25 Przekazałam prośbę do odpowiedniego zespołu o kontakt z kupującym. 🙂
Informujesz kupującego o wadzie produktu i czekasz na jego decyzję. Jak mimo tego chce, aby mu wysłać to, to robisz.
Pamiętaj, że nie można reklamować wad produktu, o których wiedziano w momencie zakupu. Analogicznie jest, jak poinformujesz klienta o wadzie po zakupie i zaproponujesz anulowanie transakcji, a on będzie chciał mimo tego towar z wadą, to nie może jej potem reklamować.
Decyzja o tym czy bierze towar z wadą czy zwrot środków należy do kupującego.