anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie chce podać numeru konta do zwrotu, co zrobić?

halina-oskar
#8 Zapaleniec#

Witam mam problem z kupujacym poniewaz zauwazylem wade w rekawie plaszcza i chcialem zwrocic pieniazki kupujacemu a kupujacy bardzo problemy robi i nie chce podac nr konta do zwrotu straszy mnie sprzedaje na allegro od 17 lat i nigdy nie mialem takich problemow co mam zrobic? Nie posiadam konta allegro finanse bo nie rozumiem tego za bardzo dlatego chcialem zwrocic przez nr konta a wplata poszla mi automatycznie na konto.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@halina-oskar widzę, że kontaktowałeś się już z nami w wiadomości e-mail. 
Przykro mi, że kupujący nie chce podać Ci numeru konta do zwrotu, jeśli nie masz środków na Allegro Finanse, to zwrot przez Allegro nie będzie możliwy i kupujący powinien podać Ci numer konta do zwrotu. Możliwość zasilenia Allegro Finanse dotyczy tylko sprzedaży z Allegro (nie Allegro Lokalnie). 
Poczekaj proszę na naszą odpowiedź e-mail, Doradca zaporopnuje rozwiązanie tej sytuacji. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

halina-oskar
#8 Zapaleniec#

Dziekuje ci bardzo za szybka odpowiedz ale jestem bardzo zdenerwowany ta cala sytuacja a kupujacy sie po prostu msci tylko ze ja potem nie chce miec problemow na allegro przez ta osobe.:(

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@halina-oskar rozumiem, przykro mi, że jesteś w takiej sytuacji, ale nie martw się - masz powody, żeby zrezygnować z tej transakcji, odpisujesz na wiadomości, chcesz zwrócić wpłatę, a to że kupujący nie daje Ci takiej możliwości, nie spowoduje problemów. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

halina-oskar
#8 Zapaleniec#

Dziekuje Monika 😉 jestem dobrej mysli 🙂

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Być może kupujący zakupił ten płaszcz na tyle tanio że nie przeszkadza mu jego uszkodzenie i jest sam w stanie to poprawić małym kosztem. Zapytaj go czy jest świadomy że kupuje towar uszkodzony i czy nadal jest nim zainteresowany.

oznacz moderatorów

wonsz25
#8 Zapaleniec#

Mam identyczny problem.  Nie wysłałam produktu , ale od początku pisze że chce zwrócić pieniądze ( nie mam nic na allegro finanse ,więc moge przelew ,lub jaka kolwiek inna metoda ).  Trwa to już 3 tyg. Albo i dłużej.  Pan usilnie robi z siebie ofiarę i próbuje na wszelkie sposoby mi zaszkodzić , kiedy ja deklarowałam od początku zwrot pieniędzy . Że strony allegro zero pomocy , jakby nie czytali do pisze ,tylko to co kupujący.  Wczoraj napisał że jakaś skargę złożył ... Ale do kogo i na co to nie wiem . Mam ochotę odwdzięczyć się panu za tą koperkową afere , bo widać ,że pan ma za dużo czasu ( ja tego nie mogę niestety napisać ) i się bawi ? . Co mogę z tym zrobic ? Bo na allegro pomoc nie liczę.  

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@wonsz25 Cześć! Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Podaj mi proszę numer tego zamówienia — poproszę odpowiedni zespół o kontakt z kupującym, może wtedy uda się uzyskać numer konta do zwrotu pieniędzy. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

wonsz25
#8 Zapaleniec#

@ko_alka Witam , gdzie znajdę ten nr ? Bo nie bardzo wiem . A sprawa dalej nie rozwiązana . Ja już odpuszczam. Nie będę codziennie sprawdzać czy szanowny kupujący jednak przemyślał sprawę i podał nr konta ...  Poniżej screen z tej oferty

Screenshot_2024-04-21-13-08-58-42_077c29e6bda767dd0821629494554de6.jpg

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@wonsz25 Przekazałam prośbę do odpowiedniego zespołu o kontakt z kupującym. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Informujesz kupującego o wadzie produktu i czekasz na jego decyzję. Jak mimo tego chce, aby mu wysłać to, to robisz.
Pamiętaj, że nie można reklamować wad produktu, o których wiedziano w momencie zakupu. Analogicznie jest, jak poinformujesz klienta o wadzie po zakupie i zaproponujesz anulowanie transakcji, a on będzie chciał mimo tego towar z wadą, to nie może jej potem reklamować.

Decyzja o tym czy bierze towar z wadą czy zwrot środków należy do kupującego.

oznacz moderatorów