Kupujący nie odebrał przedmioty sprzedaży. Wybrał opcję KUP TERAZ płatność przy odbiorze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący nie odebrał przedmioty sprzedaży. Wybrał opcję KUP TERAZ płatność przy odbiorze. Nie odebrał przedmiotu, nie odpowiada na meile. Przedmiot ponownie wystawiłem do sprzedaży po 5 dniach braku odzewu.
Jak anulować prowizję od sprzedaży. Oferta: 665e00cd-84f7-4e4a-8e11-3308b3b72f32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PIOTRL1964 uzyskać od klienta namacalny dowód na rezygnację z zakupu , jak go będziesz miał wróć to podpowiemy co dalej .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko co to jest namacalny dowód, jeżeli klient nie odbiera wiadomości?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PIOTRL1964 niestety wniosek o anulowanie opłaty transakcyjnej musisz podeprzeć , inaczej szkoda czasu i nerwów .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria głupoty piszesz, @PIOTRL1964 żadnych namacalnych dowodów nie musisz przedstawiać wystąp o zwrot prowizji w zakładce zamówienia
Zwykle Allegro robi zwrot automatycznie, na postawie śledzenia przesyłki. Czasami odrzucają, to w mailu dotajesz link gdzie możesz się odwołać to tam wklej nr zamówienia wraz z numerem przesyłki i napisz parę ciepłych słów, że widać czarno na białym, że paczka wróciła
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AGLOPRIMA2 usuń słowo ,,głupoty ,, autor wątku pisze w podkategorii ,,
,, druga sprawa-- domniemam ,że chodziło o odbiór osobisty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Dziękuje za podpowiedź. Ale nie mogę zrobić zwrotu wg wzoru. Ukazuje się napis: Nie masz zamówień spełniających kryteria. Bardzo proszę o pomoc. Korespondencja z klientem jest przez Allegro Lokalnie, więc widoczna dla Allegro. Obraz wystawiłem ponownie. Chciałbym tylko anulować prowizję za nie zrealizowaną transakcję. Nigdy nie miałem problemu z komunikacją z Allegro, więc mam nadzieję, że i tym razem uda się załatwić problem. Serdecznie pozdrawiam Piotr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PIOTRL1964 Cześć. 🙂 Formularz zwrotu prowizji obowiązuje wyłącznie zamówienia z Allegro.pl (nie z Allegro Lokalnie). W sprawie opłaty za sprzedaż na Allegro Lokalnie musisz napisać do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AGLOPRIMA2 Właśnie brak odpowiedzi na wiadomości jest dowodem. Oczywiście korespondencja musi byc prowadzona poprzez Allegro (czat) a nie po boku jakimiś smsami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ale chyba najlepszym dowodem jest śledzenie, które pokazuje zwrot paczki pobraniowej do nadawcy?
Widzę, że Allegro już wielu nauczyło udowadniania, że nie jest się wielbłądem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prowizja na AL jest bezzwrotna, dlatego że otrzymać zwrot jej, należy mieć potwierdzenie że nie doszło do transakcji, ot tyle a co to już inna sprawa.