Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zamówił i zapłacił za przedmiot, jednak przesyłka nie dotarła bo odbiorca podał zły adres i numer telefonu. W ten sposób przesyłka wróciła do nadawcy. Kupujący nie chce ponownie zapłacić za przesyłkę na prawidłowy adres i żąda zwrotu pieniędzy.
Sprzedaje jako osoba prywatna.
Skoro to był jego błąd - dwa wyjścia - albo wpłaca za przesyłkę zwrotną oraz kolejną, albo odlicz to od wpłaty i zwróć mu resztę. A jak mu się nie podoba - zaproś go do tego wątku.
Pani nie chce wysyłki zwrotnej, a ja nie chce pozwolić na zwrot bo wszystkie czynności z mojej strony były dotrzymane.
@Client:42744068, to jak pani chce odebrać, niech przyjedzie do ciebie albo opłaci wysyłkę jeszcze raz, nie ma innej opcji 🙂 wystarczy napisać też: nie mam obowiązku zwrotu 🙂
Postaw przedmiot na półkę, zrób zdjęcie, wrzuć w dyskusję, podpisz, że przedmiot czeka i będzie czekał na odbiór, w każdej chwili dostępny do zabrania 😄
co ja bym zrobił?
Nie ma takiej opcji mój panie drogi.
Może pan otworzyć dyskusję, ale to bezcelowe, bo dokładnie to samo się pan dowie.
Jak nie chce pan opłacać za wysyłkę drugi raz, może pan przyjechać i odebrać osobiście,
ponieważ według prawa jest pan w tym momencie właścicielem tego przedmiotu
i to pana wybór jak ten towar zostanie przez pana odebrany. Zapraszam do mnie 🙂
Myślę, że jest szacunek, jest sprawa załatwiona, a kłamać w ocenie też nie można 🙂
@konto zamknięte tak jest tylko w teorii jak masz do czynienia z Kupującym, który coś ogarnia
Ja mam przypadek, Kupującej - firmy, która postanowiła mimo naszego sprzeciwu odesłać nam towar w ramach zwrotu konsumenckiego
pomimo zastosowania powyższych metod - proszę odebrać towar na swój koszt, my wyślemy lub przysłać kuriera osobiście i itp
jestem wyzywany (pracownik allegro też) - cytaty zamieściłem w innym ostatnio poczytnym wątku
a cha - Kupująca domaga się (pisownia oryginalna) zwrotu wpłaty z Parasola Ochrony Kupujących
Totalna kpina, trzeba zostawić temat. Jak pójdą na policje i tak nic nie wskurają skoro sprzedaż była przez osobę prywatną. 😉
@RED, jak chce płacić za odsyłkę i zwrot do niej, fajnie 🙂
@Client:42744068 zacznij od tego, wyznacz termin na odebranie i naprawienie szkody, potem poinformuj że sprzedajesz na jego koszt, odlicz wszystko co się Ci należy i resztę oddaj na konto kupca nic nie zrobi 🙂
Art. 491. § 1. Jeżeli jedna ze stron dopuszcza się zwłoki w wykonaniu zobowiązania z umowy wzajemnej, druga strona może wyznaczyć jej odpowiedni dodatkowy termin do wykonania z zagrożeniem, iż w razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu będzie uprawniona do odstąpienia od umowy. Może również bądź bez wyznaczenia terminu dodatkowego, bądź też po jego bezskutecznym upływie żądać wykonania zobowiązania i naprawienia szkody wynikłej ze zwłoki.
Art. 551. § 1. Jeżeli kupujący dopuścił się zwłoki z odebraniem rzeczy sprzedanej, sprzedawca może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego.
§ 2. Sprzedawca może również sprzedać rzecz na rachunek kupującego, powinien jednak uprzednio wyznaczyć kupującemu dodatkowy termin do odebrania, chyba że wyznaczenie terminu nie jest możliwe albo że rzecz jest narażona na zepsucie, albo że z innych względów groziłaby szkoda. O dokonaniu sprzedaży sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić kupującego.