Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący opłacił przesyłkę ale chce anulować zamówienie. Pisał do pracownika allegro i mam jako sprzedający się skontaktować z wami. Jeśli to możliwe to proszę o anulowanie zakupu i zwrot prowizji.
Łączna kwota zamówienia:
w tym Allegro Paczkomaty InPost 8,99 zł
Kupione: 31 Gru 2021 10:03
Liczba sztuk: 1
Płatność: Zakończona
Allegro Paczkomaty InPost
Paczkomat ZOR01N
[edycja]
Odbiorca
[edycja]
@waldi561 Zwrócić pieniądze kupującemu możesz tylko zwykłym przelewem, bezpośrednio na jego konto bankowe, którego numer Ci poda. Na Lokalnie nie ma innej możliwości.
O zwrot prowizji poproś Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... dołączając potwierdzenie zwrotu wpłaty i najlepiej także prośbę kupującego o anulowanie zamówienia.
Ale jest możliwość zamknąć jakoś to zamówienie żeby w systemie mi nie wisiało jako niezrealizowane ?