anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący poprosił o anulowanie zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
waldi561
#7 Wielbiciel#

Witam. Kupujący opłacił przesyłkę ale chce anulować zamówienie. Pisał do pracownika allegro i mam jako sprzedający się skontaktować z wami. Jeśli to możliwe to proszę o anulowanie zakupu i zwrot prowizji.

Zamówienie od effero z dnia 31 Gru. 2021, 10:03
waldi561_0-1640959388348.jpeg

 

MALALEUCA Renew 237 ml

67,99 zł x 1 szt.

Łączna kwota zamówienia:

76,98 zł

w tym Allegro Paczkomaty InPost 8,99 zł

Kupujący:

[edycja]

Kupione: 31 Gru 2021 10:03

Liczba sztuk: 1

Płatność: Zakończona

Dostawa:

Allegro Paczkomaty InPost

Paczkomat ZOR01N

 

[edycja]

Odbiorca

[edycja]

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

@waldi561 Zwrócić pieniądze kupującemu możesz tylko zwykłym przelewem, bezpośrednio na jego konto bankowe, którego numer Ci poda. Na Lokalnie nie ma innej możliwości. 

O zwrot prowizji poproś Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... dołączając potwierdzenie zwrotu wpłaty i najlepiej także prośbę kupującego o anulowanie zamówienia. 

oznacz moderatorów
waldi561
#7 Wielbiciel#

Ale jest możliwość zamknąć jakoś to zamówienie żeby w systemie mi nie wisiało jako niezrealizowane ?

oznacz moderatorów