Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wystawiłam sukienkę do sprzedaży, niestety został uszkodzona podczas pakowania i kupujący został poinformowany że nie otrzyma towaru. Kupujący przedstawił elektroniczny dokument wpłaty na konto nieznanej mi osoby, nie wiem skąd pozyskał nr konta. Obecnie domaga się zadośćuczynienia za poniesione straty i zwrotu kasy której nie otrzymałam. Proszę o informację w jaki sposób wyjaśnić sytuację gdzie dotarły pieniądze kupującego?
Na inne konto czy to oznacza że płacił bezpośredni na twoje konto, ale nie twoje , czy płacił przez Allegro a wówczas środki trafiają tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji?dateFrom=2023-11-12&dateTo=2023-...
@edysia25 To nie Ty masz wyjaśniać komu kupujący zapłacił > niech on sobie wyjaśnia > nawet jak otworzy dyskusję to z takim dowodem wpłaty niczego nie ugra > a zadośćuczynienia to może się domagać sądownie, jak udowodni, że Tobie zapłacił > a i tak ma szansę 0,1% na jego otrzymanie.
Zresztą zapytajmy nasze miłe Panie czy na Twoim koncie widnieje jakaś wpłata > @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jeżeli tak to mu ją zwrócisz bez żadnych rekompensat > jeżeli nie to niech "skoczy na drzewo banany prostować"
@edysia25 Widzę, że wczoraj zleciłaś zwrot wpłaty przez nasz system. Rozumiem, że to właśnie ta płatność dotyczyła zamówienia, o którym tu piszesz.