anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący twierdzi, że zapłacił za przedmiot, a ja nie widzę tej wpłaty, co zrobić?

Client:83769184
#7 Wielbiciel#

Witam nie wiem co mam zrobić. Uzytkownik twierdzi że kupił ode mnie telefon a ja nie otrzymałam od niego pieniędzy na konto 

 

Bardzo proszę o kontakt 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

W żadnym wypadku mu nie wysyłaj aż nie zobaczysz pieniędzy na swoim koncie ,to może być próba wyłudzenia.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@Client:83769184 Jeżeli zapłaci przez AF środki musisz mieć tu:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji/#!/  wcześniej nie wysyłaj.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:83769184 potwierdzam, że kupujący dokonał wpłaty 3.08.2021r. 
Była widoczna w tej zakładce. Masz aktywowane konto do wypłat i ustawione automatyczne wypłaty w każdy dzień roboczy, dlatego teraz została zlecona wypłata i pieniądze są "w drodze" na Twoje konto bankowe. Widzę, że przesyłka do kupującego została nadana, więc wszystko udało się wyjaśnić 👍

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów