anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujacy chce adres mail do opcji kup teraz

emiglus
#1 Nowicjusz#

emiglus_0-1661640384783.png

emiglus_1-1661640396686.png

chcw rowniez spytac czemu mam jedno z zamowien w toku, i nie mozna go zobaczyc . ponoc jedno konto zakupilo przedmiot ale nie moge nic z tym zrobic, wiec rozumiem ze srodki nie zostaly wyslane?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Ziolko39
#21 Demiurg#

@emiglus Na razie nie widać obrazków, dopóki moderatorki ich nie zatwierdzdzą. Najprawdopodobniej to próba wyłudzenia Twoich danych. Twój mail nie jest kupującemu do niczego potrzebny. Nic nie podawaj, w nic nie klikaj. Poprosimy nasze miłe Panie  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@emiglus W przypadku kupującego Client104424427 to płatność ma status rozpoczęta, ale jeszcze nie jest zakończona, dlatego nie wysyłaj proszę tego przedmiotu do czasu, aż status tej płatności nie zmieni się na "zakończona". Środki z tej sprzedarzy trafią na Twoje saldo w tej zakładce, a żeby je wypłacić na swoje konto musisz zweryfikować swój rachunek bankowy zgodnie z tą instrukcją

Jeśli chodzi o drugiego kupującego, to jego wiadomość jest próbą wyłudzenia Twoich danych, więc nie podawaj proszę żadnych informacji tego typu, a my już zajęliśmy się tym kontem,

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów