Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
chcw rowniez spytac czemu mam jedno z zamowien w toku, i nie mozna go zobaczyc . ponoc jedno konto zakupilo przedmiot ale nie moge nic z tym zrobic, wiec rozumiem ze srodki nie zostaly wyslane?
@emiglus W przypadku kupującego Client104424427 to płatność ma status rozpoczęta, ale jeszcze nie jest zakończona, dlatego nie wysyłaj proszę tego przedmiotu do czasu, aż status tej płatności nie zmieni się na "zakończona". Środki z tej sprzedarzy trafią na Twoje saldo w tej zakładce, a żeby je wypłacić na swoje konto musisz zweryfikować swój rachunek bankowy zgodnie z tą instrukcją.
Jeśli chodzi o drugiego kupującego, to jego wiadomość jest próbą wyłudzenia Twoich danych, więc nie podawaj proszę żadnych informacji tego typu, a my już zajęliśmy się tym kontem,