Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie drugi dzień z rządu gdy wchodzę na allegro mam w zakładce z zalogowanymi urządzeniami logowanie z urządzenia nieznanego i drugi dzień z rzędu wylogowuje to urządzenie i tak się pojawia hasło zmienione wczoraj weryfikacja włączona od wczoraj a dzisiaj tak czy siak było logowanie można sprawdzić o co chodzi? Ktoś się loguje na moje konto czy jak? Logowanie zawsze występuje minutę przed tym jak wejdę na allegro czy to jakiś błąd czy jak?
Włącz dwustopniowe logowanie i już: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/logowanie-i-haslo/czym-jest-dwustopniowe-logowanie-i-dlaczeg...
Już wczoraj zrobione a i tak dzisiaj znowu było logowanie
A tylko Ty korzystasz z tego konta? wygląda jakby to Twoja robota! Jak podczas logowania nie dodasz go do zalogowanych i przy każdym logowaniu podajesz kod to tak to działa.
No tak zalogowane jest moje urządzenie z którego obecnie ciągle korzystam i te drugie,podpisane jako nieznane,pierwsze się zgadza i jest podpisane drugie już nie
Przez cały ostatni czas tylko z jednego i z niego się nie wylogowujesz ?
Jestem ciągle zalogowany na swoim koncie nie wylogowuje się nie podaje żadnych kodów jestem ciągle zalogowany.
Pewnie to ty z równoległej rzeczywistości tylko serwer allegro jest jeden
Pewnie tak
O i kolejny raz 🙃
Wyloguj ze wszystkich i zaloguj się od nowa z dwustopniowym.
@Client:90452435 Do mnie nikt się nie włamał, korzystam tylko i wyłącznie z aplikacji, a na koncie firmowym z przeglądarki na smartfonie. Też mam niby zalogowane inne urządzenie, więc to na pewno nie włam 😄
Też tak uważam.
Każda aplikacja widoczna jest jako osobne urządzenie. Przez aplikację mam na myśli nie tylko apkę mobilną, ale też przeglądarkę na kompie czy telefonie. Może to też być logowanie po API, np przez menedzer paczek Inpostu (jak ma się połączone konto), czy system do zarządzania aukcjami (np. Baselinker).
Nie mam połączonego żadnego InPostu ani nic z tych rzeczy po prostu jestem zwykłym kupującymj
Jakiś moderator sprawdzi to?
@Client:90452435 Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Nie mam możliwości poruszania kwestii bezpieczeństwa konta na forum.