Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z utworzeniem etykiety do Allegro InPost z Allegro Lokalnie. Po wpisaniu wszystkich danych klikam na utwórz etykietę i system się zawiesza. Kółko się kręci i nic. Już to próbuję kilka godzin. Ktoś ma taki sam problem?
Niestety nie pomogło
To niestety nie pomaga
Mi odpisali, że mam usunąć z mojego nr telefonu +48, ale jak wchodzę w ustawienia to nie da się usunąć prefisku. Powinni zablokować możliwość kupna przez paczkomat, dopóki się nie ogarną. Ode mnie książkę kupiła babka, która kolejny raz pisze "gdzie moja książka", tłumaczę że awaria allegro, że sobie z tym nie radzą od kilku dni, ale jej to nie obchodzi:/
Kto to tam technicznie ogarnia? Studenci I roku? W firmie, w której pracuję takie numery by nie przeszły.
Mam to samo - Allegro NACIĄGACZE oddajcie mi kasę, bo muszę wysłać drożej!!
Nr telefonu mam zmienić żeby paczkomat działał? poza tym 1 etykieta działa na tym nr a 2 już nie? Zmienić adres na inny paczkomat próbowałem już wcześniej a adresu do wysyłki zmienić nie można. Oczywistą chyba rzeczą jest że jeśli ktoś kupił wysyłkę przedmiotu do Warszawy to nie chce jej odbierać w Łodzi. Ludzie kto tam siedzi w tym suporcie. Wstyd! i żenada.
@wiklinowe a gdzie masz w ogóle taki status, bo u mnie nigdzie na koncie nawet nie mam dostępu do tej opcji, mam tylko info na mailu, że sprzedający przelał kwotę za produkt i przesyłkę, a teraz wygląda na to, że sam muszę wszystko ogarnąć, tylko wtedy nie ma to nic wspólnego z cennikiem 😞
Niestety prace nad rozwiązaniem tego problemu wciąż trwają, dlatego proszę Was jeszcze o ciepliwość i najmocniej przepraszam z te niedogodności.
Witam u mnie ten sam problem od rana, temat zgłoszony do obsługi klienta
Ja też nie mogę wygenerować etykiety.
API jakie woła przeglądarka:
GET: https://allegrolokalnie.pl/api/transactions/xxxxxx/shipping
zwraca taki błąd:
{"shipping":{"download_link":null,"errors":{"sender":{"address":["ERROR"]}},
...
,"status":"error","transaction_id":"xxxxxx"}}
Po kilku próbach i zmianach adresu nadawcy (swojego), udało mi się wydrukować etykietę. Zmieniałem ulicę, kod pocztowy, miasto.
Jeśli system wykonuje jakieś walidacje adresu to warto aby w odpowiedzi API wysyłał informację co konkretnie w adresie nie przechodzi walidacji a nie tylko ogólny status ERROR.
@_HolaOla_ Zdajesz sobie sprawę, że pojutrze pyknie okrągłe dwa tygodnie, jak zespół techniczny nie może ogarnąć rzeczy, którą zapowiadaliście w mejlingu dokładnie miesiąc wcześniej (czyli 18 listopada)?
Czy takie funkcje, zanim trafią na tzw. produkcję, nie powinny być gruntownie przetestowane? Bo powoli zaczynam odnosić wrażenie, że AL jest jakimś poligonem doświadczalnym.
Rozumiem, że w takiej sytuacji allegro stanie na wysokości zadania, zachowa się honorowo i zwróci różnicę w kosztach wysyłki wszystkim sprzedającym (np. z Programu Ochrony Sprzed... oh, wait😏), którzy musieli wygenerować etykiety ręcznie spod managera inpostu?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
No i pękło 2 tygodnie. Jakieś nowe wieści, @_HolaOla_?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Mam ten sam problem 😞 nie mogę wygenerować etykiety. Kółko się kręci i wywala że błąd generowania
Dzisiaj zażądałem Allegro o podanie:
1. Powód problemu,
2. Termin rozwiązania,
3. Proponowany sposób rekompensaty dla poszkodowanych użytkowników.
Czekam na odpowiedź.
Ten sam problem.
Z allegro mam odpowiedź, że "dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem problemu".
A kupujący się niecierpliwi....
Świeże info (oczywiście bez konkretnych odpowiedzi).
Aktualnie zanotowaliśmy dużą awarię związaną z możliwością generowania etykiet dla Allegro Paczkomaty Inpost dla Allegro Lokalnie jak i z zapisaniem danych Kupującego w przypadku tej formy dostawy. Nasz Dział Techniczny pracuje już nad rozwiązaniem tego problemu. Ze swej strony serdecznie przepraszam za zaistniałe niedogodności.
Gdy problem zostanie rozwiązany, paczkę będzie mógł Pan nadać w następujący sposób:
Musi Pan przejść do zakładki Zamówienia od kupujących.
Znajduje Pan właściwe zamówienie i klika [Przygotuj paczkę do nadania].
Wygeneruje Pan etykietę nadawczą:
wybiera Pan odpowiedni rozmiar paczki, następnie paczkomat, z którego nada Pan paczkę. Klika Pan [Utwórz etykietę] i może wydrukować etykietę do przesyłki. Niech Pan naklei na paczkę wydrukowaną etykietę. Przesyłkę zanosi Pan do wybranego paczkomatu – wystarczy, że zeskanuj Pan numer paczki i może włożyć ją do skrytki.
Aktualnie nie posiadamy informacji dot. terminu rozwiązania oraz sposobów rekompensaty.
W razie jakichkolwiek dodatkowych wątpliwości zapraszam do ponownego kontaktu.
Z tego co mi sie udało ustalić to problem zależy od tego jaki paczkomat wybierze kupujący.
Dla niektórych allegro pozwala kupującemu go wybrać ale potem nie potrafi wygenerować etykiety.
Prawdopodobnie chodzi o paczkomaty lub punkty odbioru stworzone przez inpost w ostatnim czasie.
Jednak kupujący nie ma już możliwości zmiany paczkomatu więc i tak nic się z tym nie zrobi
Dziady powinny ponieść konsekwencje, tak jak ja... Towar za 4zł, a różnica w wysyłce 4zł i jeszcze opłać prowizję na wynagrodzenie dziadów!
#4zł towar a różnica w wysyłce 3zł...