Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z utworzeniem etykiety do Allegro InPost z Allegro Lokalnie. Po wpisaniu wszystkich danych klikam na utwórz etykietę i system się zawiesza. Kółko się kręci i nic. Już to próbuję kilka godzin. Ktoś ma taki sam problem?
| ||
|
Witam,
też mam ten problem a kupujący czeka... Proszę o szybkie rozwiązanie problemu.
Ja nie mam, bo jestem kupującym, ale sprzedający ma. I prezent pewnie nie dotrze przed Wigilią...
również mam taki problem.
czy wpisany przez kupującego numer telefonu w formie numeru stacjonarnego bez "kierunkowego" może być powodem problemu z wystawieniem tej etykiety?
ja mam ten sam problem a numer jest z kierunkowym, wiec to nie to.
Z tego co zauważyłem to zależy to chyba od paczkomatu jaki wybrał odbiorca. Chciałem wysłać w koncu poprzez serwis bliska paczka i tam tego paczkomatu ktory na allegro wskazal odbiorca poprostu nie da sie wybrac - nie ma go wogole na liscie.
Witam, mam problem z wygenerowaniem etykiety poprzez allegro lokalnie, pojawia się komunikat "Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych wracając do poprzedniego kroku"
Sprawdziłem dokładnie dane i wszystko jest wpisane bezbłędnie.
Problemem jest to, że jest stacjonarny. Numer musi zaczynać się od: 45, 50, 51, 53, 57, 60, 66, 69, 72, 73, 78, 79 lub 88. Inaczej nie przejdzie.
Mam wpisany normalny numer komorkowy bez +48 i tez nie działa
Czy nadal macie problem z etykietą? Ja tak.
Mam ten sam problem. Od rana nie mogę wygenerować etykiety.
Ja nie mogę wygenerować etykiety do paczkomatu Inpost od 3 dni !!!!!!
Konsultanci na czacie odsyłają jeden do drugiego, piszą żeby czekać bo maja ogólny problem itd itp i tak właśnie mija trzecia doba i nadal paczka leży na stole a ja dzisiaj wyjeżdżam
Czy komuś allegro chociaż proponowało zastępczą formę wysyłki w cenie? Czy w ogóle oni się przejmują? Obawiam się, że kupujący się wycofa a wiadomo to dla mnie strata.
Dodam, że delikatnie mówiąc denerwuje mnie fakt że za taką problematyczną sprzedaż muszę ponieść koszty prowizji. Wg mnie allegro powinno coś zaproponować i to szybko.
Tak, problem wciąż istnieje, ale nie dotyczy wszystkich użytkowników Allegro Lokalnie. Cały czas trwają prace nad naprawieniem tego błędu. Konsultuję kwestię zwrotu opłat za niewykorzystane etykiety z właściwym zespołem i jak tylko otrzymam odpowiedź w tej sprawie, wrócę do Was tutaj z informacjami w tej kwestii.
@_HolaOla_ Czyli o zwrot za niewykorzystane etykiety wygenerowane z poziomu AL należy zwracać się do allegro, a nie do inpostu?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Strasznie długo to trwa... Mam wrażenie, że Allegro nie zależy na sprzedawcach ani na kupujących. Dlaczego (skoro awaria trwa co najmniej od 4.12 co podparte tym czatem) Allegro nie zamieściło żadnych informacji o awarii na stronie? Gdybym wiedziała o tym na pewno nie wystawiałabym nic na allegro tylko gdzie indzej. Dodam że straciłam czas wcześniej wrzucając kilkanaście innych ofert, które - po tym jak dowiedziałam się podczas generowania etykiety do wysyłki, że jest awaria - zakończyłam.
Dodam, że od tamtego czasu awarie nie tylko dotyczyły allegrolokalnie ale i samego allegro a i tak nadal choćby na Facebooku nadal się reklamują, że prezenty zamówione na allegro dotrą jeszcze przed świętami - no chyba nie do kupujących, jeśli już to przy wielkim szczęściu do paczkomatu.
Niestety trzeba samemu wygenerowac etykiete w innym serwisie np. Bliska Paczka lub bezposrednio na stronie inpostu (ale wtedy drozej niż w Bliskiej Paczce). Inaczej prezenty do Świąt nie dotrą do kupujących. Tak zrobilem, a teraz bede wystepowal do allegro o zwrot nadwyżki kosztów.
Życzę Panu powodzenia, oby się udało.
To już nawet nie jest KPINA - to jest FARSA !!! - Żeby przez tyle dni nie uporać się z takim problemem. - Nie wspomnę o tym że Allegro nic się nie odzywa ani do kupujących ani do sprzedających - jak sama do nich nie napiszę to oni od siebie totalne ZERO !!!
Może masz jakiś pomysł żeby coś z tym zrobić zbiorowo? Chętnie się przyłącze