anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z utworzeniem etykiety do Allegro InPost z Allegro Lokalnie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Petbla
#9 Pomysłodawca#

Mam problem z utworzeniem etykiety do Allegro InPost z Allegro Lokalnie. Po wpisaniu wszystkich danych klikam na utwórz etykietę i system się zawiesza. Kółko się kręci i nic. Już to próbuję kilka godzin. Ktoś ma taki sam problem?

oznacz moderatorów
214 ODPOWIEDZI 214
Ewa0523
#9 Pomysłodawca#

No niestety udają że nic się nie stało by jak najwięcej zarobić.2.jpg

oznacz moderatorów
Ewa0523
#9 Pomysłodawca#

Zastanawiam się jakby się do powyższej sytuacji odniósł UOKiK.... 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Ewa0523 Otrzymałaś na Facebooku naszą odpowiedź w tej sprawie, a od mojej wczorajszej wypowiedzi i informacji tutaj, nic się nie zmieniło, ale tak, w dalszym ciągu mogą występować problemy z generowaniem etykiet. Dotyczą one wyłącznie Allegro Lokalnie, a nie na całego Allegro. Nasz zespół techniczny cały czas pracuje nad naprawą tej sytuacji, dlatego prosimy jeszcze o cierpliwość. Na pewno będziemy Was informować, gdy tylko otrzymamy nowe wiadomości w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Qrierka
#9 Pomysłodawca#

Według mnie to jest "śmiech na sali" - Allegro kpi z nas w najlepsze !!! W obecnych czasach żeby nad czymś takim debatować przez tydzień to się nadaje do TV .......ciekawe czy TVN UWAGA lub Polsat Państwo w Państwie będą zainteresowani. Będę się z nimi kontaktowała w poniedziałek rano jak nic nie ruszy z miejsca

oznacz moderatorów
Ewa0523
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_  Proszę wybaczyć, ale nie jesteśmy na Ty. Nie wiem czemu zwracacie się tak nie elegancko do innych. Na stronie FB też tak samo, bardzo mi się to nie podoba. Poza tym wiem, że skoro Pani pracuje dla Allegro, nic Pani dla nas nie ugra ani nie załatwi. Po prostu byłoby to nie zgodne z Pani pracą. I Pani komentarz też nic nie wnosi, tylko rozsierdza ludzi dookoła. Proszę o konkrety. Poza tym prośbę o cierpliwość powinniście Państwo skierować przede wszystkim nie do sprzedających ale do kupujących, gdyż to oni mają żal do nas, do sprzedawców. To my mysimy się za Was wstydzić i tłumaczyć.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Szanowna Pani @Ewa0523 tu i na wszystkich forach jest taka zasada że zwracamy się na Ty 😄 ale jeśli Pani se tego nie życzy nie widzę problemu żeby to uszanować i zwracać się Pani / Pan 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Ewa0523 "Proszę wybaczyć, ale nie jesteśmy na Ty. Nie wiem czemu zwracacie się tak nie elegancko do innych."

"w dyskusjach, zwłaszcza w Usenecie i na forach internetowych zwraca się po nicku lub imieniu, jeśli rozmówca wyraża na to zgodę. Nigdy samym nazwiskiem. Nie należy się obrażać, jeśli ktoś zwraca się do drugiego użytkownika „per ty”, a nie w formie grzecznościowej, i nie należy się obawiać używania takiej bezpośredniej formy"
https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta#Zalecenia_netykiety

PS "Nie" z przymiotnikami piszemy łącznie😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
jarek_ski
#8 Zapaleniec#

Też musiałem wygenerować przesyłkę na Inpost oczywiście droższą o 3zł. To jest zwykły przekręt. Piszą, że pracują nad rozwiązaniem problemu, tylko którego. Bo taki skrypt rozwiązuje jedna osoba w jeden dzień, a nie 3 tygodnie. Na setkach przesyłek to są ogromne pieniądze.

oznacz moderatorów
Ewa0523
#9 Pomysłodawca#

Być może się mylę, ale chyba chodzi im o to by jak najdłużej przytrzymać pieniądze na kontach allegro. 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ola, odpowiesz na pytanie?😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Knowhere Oczywiście, ale o kwestii ewentualnych zwrotów pieniędzy za niewykorzystane etykiety pisałam jeszcze przed Twoim pytaniem. Konsultuję ten temat z właściwym zespołem i jak tylko otrzymam od nich odpowiedź, wrócę do Was od razu z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
byrdman
#8 Zapaleniec#

Witam

Nie mogąc wydrukować dwóch etykiet do wysyłki InPostem przedmiotów sprzedanych na Allegro Lokalnie, zdecydowałem się na zapłacenie za usługę InPost.

Oczekuję, że Allegro zwróci mi poniesiony koszt wysyłki alternatywnym kanałem alternatywnym w stosunku do niedziałającej opcji AllegroLokalnie-InPost!!!

Proszę o informację, w jakim sposób mam odzyskać pnieniądze za alternatywną usługę!

Tomasz

 

oznacz moderatorów
Qrierka
#9 Pomysłodawca#

Skoro od tygodnia Allegro nie jest w stanie uporać się z tak prostą usterką i nie dają znać na jakim są etapie (pomimo zapewnień) - to zakładam że odzyskanie od nich pieniędzy będzie drogą przez mękę. Ja kontaktowałam się z kupującym na mojej aukcji który czeka już prawie tydzień na wysyłkę - i nie odpuszczę - będziemy walczyć z Allegro

oznacz moderatorów
Petbla
#9 Pomysłodawca#

Wysłałem już 8 przesyłek za które na stronie inpostu zapłaciłem więcej niż zapłacili kupujący za allegro paczkomat. Zwróciłem się do allegro o zwrot różnicy. Dwa dni i sprawa załatwiona . Wczoraj otrzymałem kase od allegro.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Czy problem z generowaniem etykiet został już rozwiązany?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
master0907
#7 Wielbiciel#

Mam problem z utworzeniem etykiety do Allegro InPost z Allegro Lokalnie

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający,

zgodnie z obietnicą, wracam do Was z informacją w sprawie zwrotu poniesionych kosztów za nadanie przesyłki do Paczkomatów Inpost. Wszystkich Sprzedających, którzy od 04.12 nie mogli wygenerować etykiety przez nasz system i musieli nadać przesyłki na własny koszt, prosimy o kontakt z nami przez ten formularz. Do zgłoszenia prosimy o dołączenie również potwierdzenia poniesionych kosztów, to pozwoli nam szybciej zweryfikować Waszą sprawę.

 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
rafal_czeladz
#7 Wielbiciel#

Dalej jest problem? Od wczoraj nie mogę utworzyć etykiety. Ciągle kręci się kółko i nic się nie dzieje. 

oznacz moderatorów
art2805
#8 Zapaleniec#

Witam. Mam ten sam problem i nie mogę wydrukować etykiety ale zauwarzyłem że kupujący nie ma podanego w danych adresu e-mail a bez tego nie da się nadać paczki. Poprzedni kupujący u mnie miał podany adres e-mail i wszystko się udało. Może tu jest problem. 

oznacz moderatorów
art2805
#8 Zapaleniec#

Można to sprawdzić w zamowieniach kupujących. Czyli odbiorca. Mają być podane dane, nr Tel i adres e-mail. 

oznacz moderatorów