anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Natrętny klient mnie obraża

krukiwona79
#2 Obserwator#

Dzień Dobry

Sprzedałam klientowi telefon. Prawie nowy. Nokia X3-02 . W ogłoszeniu miałam napisane,że nie przyjmuje zwrotów. Sprzedałam , potem gość do mnie pisze ,że nie podoba mu się ekran dotykowy ( że niby nie działa tak jak on sobie wyobrażał ) ja mu na to ,że to stara konstrukcja i nie działa to tak jak w smartfonie... Od tego czasu wypisuje do mnie i mnie obraża, wyzywa itd... co z tym zrobić ? może czyta to ktoś z serwisu allegro i pomoże ?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

@krukiwona79 Masz "dokumentację' jego wpisów, postrasz go zgłoszeniem na Policję, jak obraża.Wiesz że ma prawo do rękojmi, mimo że jesteś prywatnym sprzedawcą? Oczywiście nie ma prawa cię obrażać.

oznacz moderatorów