Natrętny klient mnie obraża
krukiwona79
#2 Obserwator#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-10-2020
22:32
Dzień Dobry
Sprzedałam klientowi telefon. Prawie nowy. Nokia X3-02 . W ogłoszeniu miałam napisane,że nie przyjmuje zwrotów. Sprzedałam , potem gość do mnie pisze ,że nie podoba mu się ekran dotykowy ( że niby nie działa tak jak on sobie wyobrażał ) ja mu na to ,że to stara konstrukcja i nie działa to tak jak w smartfonie... Od tego czasu wypisuje do mnie i mnie obraża, wyzywa itd... co z tym zrobić ? może czyta to ktoś z serwisu allegro i pomoże ?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-10-2020
23:07
@krukiwona79 Masz "dokumentację' jego wpisów, postrasz go zgłoszeniem na Policję, jak obraża.Wiesz że ma prawo do rękojmi, mimo że jesteś prywatnym sprzedawcą? Oczywiście nie ma prawa cię obrażać.
oznacz moderatorów