Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę wygenerować etykiety przesyłki (94cb87c6-5422-4652-9e4a-48bc6d080521). Klikam w "Utwórz etykietę" i po chwili formularz wraca do stanu pierwotnego bez żadnych komunikatów o błędach.
@RafalRD W adresie odbiorcy są nieprawidłowe znaki. Najprawdopodobniej chodzi o nawias. Kiedy go usuniesz, możliwość wygenerowania etykiety powinna być dostępna.
@nat_not W jaki sposób mam edytować adres odbiorcy? Widzę jedynie możliwość edycji adresu nadawcy.
@RafalRD Czy na wcześniejszym lub późniejszym etapie nie miasz możliwości wprowadzenia zmian?
@nat_not We wcześniejszym etapie mam jedynie możliwość zwrotu pieniędzy. Kliknięcie "Popraw dane" umożliwia jedynie poprawę moich (nadawcy) danych lub zmianę gabarytu przesyłki. Na żadnym etapie nie mam możliwości edytowania danych kupującego. Do późniejszego etapu nie mogę przejść bo nie generuje się etykieta.
@RafalRD Spróbuj skontaktować się z kupującym w tej sprawie. Jeśli on również nie może wprowadzić zmian, daj znać.
@nat_notUdało mi się skontaktować z kupującym. Kupujący odpisał, że zamówienie jest do Paczkomatu a nie na adres więc nawiasy w jego adresie nie powinny stanowić problemu. Kupujący napisał również, że z innymi zamówieniami nie miał takich problemów.
@RafalRD Tak jak pisałam problemem są nieakceptowalne znaki w adresie, więc jeśli klient może wprowadzić zmiany, proszę, żeby to zrobił. Bez tego nie wydrukujesz etykiety.
@nat_notKupujący napisał:
"Sprawdziłem na swoim koncie. W moim adresie na ul Fabryczną nie ma niedozwolonych znaków więc nie bardzo wiem dlaczego nie można wygenerować etykiety".
Ja nie widzę adresu kupującego tylko adres paczkomatu. W nim faktycznie jest nawias ale na adres paczkomatu nie mam wpływu ani ja ani kupujący.
@RafalRD Usunęliśmy błąd z adresu odbiorcy. Teraz problem nie powinien występować.
@nat_notUdało się wygenerować etykietę. Dziękuję za pomoc.
Mam ten sam problem nie generują się etykiety a nie ma możliwości usunąć nawiasów nie mogę wygenerować etykiet na sprzedane przedmioty
@ewcia02081991 Cześć. Popraw proszę adres punktu nadania przesyłki (wstaw spację między nazwą ulicy a numerem domu).
Dziękuję za pomoc 😀