
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę wygenerować etykiety przesyłki (94cb87c6-5422-4652-9e4a-48bc6d080521). Klikam w "Utwórz etykietę" i po chwili formularz wraca do stanu pierwotnego bez żadnych komunikatów o błędach.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RafalRD W adresie odbiorcy są nieprawidłowe znaki. Najprawdopodobniej chodzi o nawias. Kiedy go usuniesz, możliwość wygenerowania etykiety powinna być dostępna.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not W jaki sposób mam edytować adres odbiorcy? Widzę jedynie możliwość edycji adresu nadawcy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RafalRD Czy na wcześniejszym lub późniejszym etapie nie miasz możliwości wprowadzenia zmian?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not We wcześniejszym etapie mam jedynie możliwość zwrotu pieniędzy. Kliknięcie "Popraw dane" umożliwia jedynie poprawę moich (nadawcy) danych lub zmianę gabarytu przesyłki. Na żadnym etapie nie mam możliwości edytowania danych kupującego. Do późniejszego etapu nie mogę przejść bo nie generuje się etykieta.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RafalRD Spróbuj skontaktować się z kupującym w tej sprawie. Jeśli on również nie może wprowadzić zmian, daj znać.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_notUdało mi się skontaktować z kupującym. Kupujący odpisał, że zamówienie jest do Paczkomatu a nie na adres więc nawiasy w jego adresie nie powinny stanowić problemu. Kupujący napisał również, że z innymi zamówieniami nie miał takich problemów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RafalRD Tak jak pisałam problemem są nieakceptowalne znaki w adresie, więc jeśli klient może wprowadzić zmiany, proszę, żeby to zrobił. Bez tego nie wydrukujesz etykiety.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_notKupujący napisał:
"Sprawdziłem na swoim koncie. W moim adresie na ul Fabryczną nie ma niedozwolonych znaków więc nie bardzo wiem dlaczego nie można wygenerować etykiety".
Ja nie widzę adresu kupującego tylko adres paczkomatu. W nim faktycznie jest nawias ale na adres paczkomatu nie mam wpływu ani ja ani kupujący.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RafalRD Usunęliśmy błąd z adresu odbiorcy. Teraz problem nie powinien występować.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_notUdało się wygenerować etykietę. Dziękuję za pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem nie generują się etykiety a nie ma możliwości usunąć nawiasów nie mogę wygenerować etykiet na sprzedane przedmioty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ewcia02081991 Cześć. Popraw proszę adres punktu nadania przesyłki (wstaw spację między nazwą ulicy a numerem domu).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za pomoc 😀