anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie generuje się etykieta przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
RafalRD
#7 Wielbiciel#

Nie mogę wygenerować etykiety przesyłki (94cb87c6-5422-4652-9e4a-48bc6d080521). Klikam w "Utwórz etykietę" i po chwili formularz wraca do stanu pierwotnego bez żadnych komunikatów o błędach.

 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RafalRD W adresie odbiorcy są nieprawidłowe znaki. Najprawdopodobniej chodzi o nawias. Kiedy go usuniesz, możliwość wygenerowania etykiety powinna być dostępna.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RafalRD
#7 Wielbiciel#

@nat_not W jaki sposób mam edytować adres odbiorcy? Widzę jedynie możliwość edycji adresu nadawcy.

Zrzut ekranu z 2023-02-20 08-53-41.png

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RafalRD Czy na wcześniejszym lub późniejszym etapie nie miasz możliwości wprowadzenia zmian?

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RafalRD
#7 Wielbiciel#

@nat_not  We wcześniejszym etapie mam jedynie możliwość zwrotu pieniędzy. Kliknięcie "Popraw dane" umożliwia jedynie poprawę moich (nadawcy) danych lub zmianę gabarytu przesyłki. Na żadnym etapie nie mam możliwości edytowania danych kupującego. Do późniejszego etapu nie mogę przejść bo nie generuje się etykieta.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RafalRD Spróbuj skontaktować się z kupującym w tej sprawie. Jeśli on również nie może wprowadzić zmian, daj znać.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RafalRD
#7 Wielbiciel#

@nat_notUdało mi się skontaktować z kupującym. Kupujący odpisał, że zamówienie jest do Paczkomatu a nie na adres więc nawiasy w jego adresie nie powinny stanowić problemu. Kupujący napisał również, że z innymi zamówieniami nie miał takich problemów.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RafalRD Tak jak pisałam problemem są nieakceptowalne znaki w adresie, więc jeśli klient może wprowadzić zmiany, proszę, żeby to zrobił. Bez tego nie wydrukujesz etykiety.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RafalRD
#7 Wielbiciel#

@nat_notKupujący napisał:
"Sprawdziłem na swoim koncie. W moim adresie na ul Fabryczną nie ma niedozwolonych znaków więc nie bardzo wiem dlaczego nie można wygenerować etykiety".

Ja nie widzę adresu kupującego tylko adres paczkomatu. W nim faktycznie jest nawias ale na adres paczkomatu nie mam wpływu ani ja ani kupujący.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RafalRD Usunęliśmy błąd z adresu odbiorcy. Teraz problem nie powinien występować.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RafalRD
#7 Wielbiciel#

@nat_notUdało się wygenerować etykietę. Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
ewcia02081991
#2 Obserwator#

Mam ten sam problem nie generują się etykiety a nie ma możliwości usunąć nawiasów nie mogę wygenerować etykiet na sprzedane przedmioty

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ewcia02081991 Cześć. Popraw proszę adres punktu nadania przesyłki (wstaw spację między nazwą ulicy a numerem domu). 

oznacz moderatorów
ewcia02081991
#2 Obserwator#

Dziękuję za pomoc 😀 

oznacz moderatorów