Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Upewnij się, że jesteś zalogowany na odpowiednim koncie i wyślij mi proszę zrzut ekranu z obrazującym problemem. Zerknę na to.
Problem dotyczy aplikacji mobilnej. W przeglądarce na PC jest OK (sprawdziłem to później).
Jestem zalogowany na swoje konto. Jak wybiorę z menu głównego "sprzedaję", to widzę 3 ostatnio dodane aukcje. Poniżej nich jest przycisk "wszystkie ogłoszenia", po kliknięciu w który pojawia się ekran, na którym nie ma moich aukcji tylko napis "Tu znajdziesz swoje aktywne ogłoszenia".
Nadal do weryfikacji potrzebuję zrzutu ekranu.
Proponuję również sprawdzić czy Twoja aplikacja nie wymaga aktualizacji.
Aplikacja jast aktualna. Nie wiem, w czym ten screen pomoże, ale proszę.
Pisałem wcześniej - byłem i jestem zalogowany. Po tym jak się pojawił problem zkladałem nowe ogłoszenia, które pojawiły i są aktywne. Widzę je w "sprzedaję". Opcja "wszystkie ogłoszenia" pokazuje pusty ekran.
Dodam jeszcze, że we "wszystkie ogłoszenia" są dwie zakładki. Pusta jest zakładka "aktywne", "zakończone" wyświetla prawidłowo.
@Wojtek_Rx Dziękuję za zrzut. Wyjaśniam problem z naszym działem technicznym. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Witam,
Telefon Samsung A55 ze wszystkimi aktualizacjami, aplikacja AllegroLokalne.
Objawy: co ok. tydzien nie moge wejsc do "Sprzedaje" bo pojawia sie blad "Ups! mamy problem. Wystapił bład po naszej stronie" - załaczam screen gdzie widac błąd.
Bez problemu działa natomiast "Czat" w tej aplikacji.
Proby jakie podejmuje:
-usuwam dane aplikacji AllegroLokalne - nie pomaga
-odinstalowuje i instaluje od nowa - nie pomaga
Po kilka dniach zaczyna samo działac. Na razie ni eskorelowałem tego z własnymi działaniami.
Wyglada jakby problem był po Waszej stronie.
Dzis znow mam to samo.
@bgolab Zgłosiłam już ten problem do działu technicznego i czekam na informacje.
Mi od wczoraj działa 🙂