Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po telefonie do Inpostu, stwierdzono że ten paczkomat został zlikwidowany i sprawę może załatwić tylko z Allegro.
a czemu tylko z Allegro? Poprosic kupującego o wskazanie innego paczkomatu. Ten komunikat (dla mnie) to żadna nowina. chwytałam za telefon i wpsólnie wybieraliśmy inny automat.
A to Kupujący może zmienić formularz dostawy i nadal mieć koszt 9,99 i nie musić drugi raz płacić?
Może wskazać inny, ty prosisz moderację to Ci anulują starą i wydrukujesz nową z prawidłowym paczkomatem. Skontaktuj się z kupującym i wyjaśnij .
Przecież etykieta nie wyszła to co chcecie anulowac
on nic nie musi klikać. Wy sami w systemie nadawczym zmienicie. Ja w managerze paczkomatów robiłam. Numery tel tez czasami trzeba zmieniać
Może od początku, masz możliwość wysyłki przez Allegro Paczkomat InPostu na Allegro Lokalne i jak kupujący go wybierze to drukujesz etykietę, tu nie można bo nie ma paczkomatu, więc kupujacy ma wybrać inny, a jak już nie da się Tobie zmienić druk nowej etykiety w systemie, to po prośbie moderacja może usunąć starą ze złym paczkomatem i wówczas drukujesz nową z prawidłowym, musisz znać nowy adres paczkomatu
@malwa7788 wyjaśnię, że najprawdopodobniej kupujący wybrał Paczkomat w czasie pomiędzy jego wyłączeniem a przekazaniem tej informacji do nas - dlatego miał możliwość wybrania nieaktywnego automatu. Napisz proszę do nas przez formularz w tej sprawie. Doradca skontaktuje się z kupującym w celu ustalenia alternatywnego automatu, a następnie zaktualizuje dane do wysyłki. Wtedy będziesz mogła wygenerować etykietę. 🙂