Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam od jakiegoś czasu środki na koncie i nie mogę ich wypłacić (szary przycisk).
@bmw740ia92 A masz aktywowane i zweryfikowane PayU i Przelewy24
PayU tak, przelewy24 nie, od paru dni próbuję i jest znaczek i w kółeczku (usługa chwilowo nie aktywna)
Poprosimy nasze miłe Panie o pomoc @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie jesteś sam z tym problemem . Ja miałem to samo kilka dni temu , i jeszcze kilka innych osób którzy się z tym zmagają już dłuższy czas .
@bmw740ia92 Przykro mi, ale obecne problemy z aktywacją konta Przelewy24 są spowodowane wprowadzanymi zmianami systemu wypłat. Pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną funkcjonalność.
2 miesiące walczę o swoje pieniądze, a zmieniłem tylko bank.
27-09 zgłaszane
i co
Ano nic
Czekać
Będzie pan zadowolony już drugi raz weryfikują 😂 Payu w niecałe 24 godziny
Przelewy24 jak sama nazwa wskazuje weryfikują juz drugi raz od 27-09 to sie nazywa era szybkich przelewów ale tylko z nazwy .
A administratorzy na każde info do nich wysłane potrafią napisać
Proszę cierpliwie czekać walczymy z usterką 😂🤣
Tylko rodzi sie pytanie jakich maja informatyków skoro od 27-09 żadnych efektów po za tym ze drugi raz musiałem wysłać na oba konta 1 zł i weryfikacja cały czas wisi a TYLKO ZMIENIŁEM BANK .Strach pomyśleć jak by człowiek zmienił adres zamieszkania albo dowód by miał nowy .
Na innej platformie też mieli problem ale ostatecznie po półtora tygodniu dali rade naprawić teoretycznie bo teraz czekam za pieniędzmi .
Dalej nic, obracają moimi pieniędzmi.
Mam zweryfikowane konto, wszystkie dane się zgadzają. Dlaczego nie mogę wypłacić środków zgromadzonych na koncie? Trwa to ponad 4miesiące.