anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie uczciwy kupujący

MOOGERBASS
#7 Wielbiciel#

Chciałem zgłosić fałszywego klienta, który na allegro lokalnie kupił ode mnie aparat fotograficzny,  widzę że jego dane przewijają się tutaj już kilka razy, zmienia tylko imię i maila. Podaje ten sam numer telefonu. W jaki załatwić nie płacenie prowizji? Proszę o zablokowanie klienta i pomoc w zwrocie prowizji.

Screenshot_20231003_055436_Chrome.jpg

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

komis-bell
#21 Demiurg#

Jeśli zamówienie nie jest opłacone to po 5 dniach automatycznie się anuluje i prowizja nie zostanie pobrana.

Chyba, że udostępniłeś płatność przy odbiorze lub za pobraniem i taką formę wybrał kupujący - wtedy musisz napisać do Allegro przez formularz kontaktowy. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MOOGERBASS dziękuję, to konto jest już zablokowane w naszym systemie. W sprawie zwrotu prowizji napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów