anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niektywne wypłaty mimo aktywnego PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
Vothis
#7 Wielbiciel#

Witam, dlaczego nie mogę wypłacić gotówki mimo aktywnego PayU ? 
Chciałem wypłacić pieniądze po dłuższej przerwie na allegro. Wysyłałem dane oraz skany dowodu w celach weryfikacji i nadal nic.

Pozdrawiam 

Vothis_0-1615995724264.png

Vothis_0-1615995904003.png

 

 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Vothis czy aby na pewno próbujesz wypłacić z PayU? Może te pieniądze są na Przelewy24. Zdjęcia widzisz tylko ty, musi moderacja zarwierdzić.

oznacz moderatorów
Vothis
#7 Wielbiciel#

Chyba już coś z tym zrobili bo zaraz po dodaniu posta odblokowała się możliwość wypłaty

oznacz moderatorów
Paint_Box
#12 Orędownik#

@VothisTak się często dzieje, gdy ktoś poskarży się publicznie 🙂

oznacz moderatorów
sasanka_86
#10 Popularyzator#

Działa to jak TV, ale nie publiczna.🤣

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Vothis  zawsze zachęcamy do kontaktu z nami, chętnie rozwiązujemy problemy, zarówno te które widać publicznie tutaj lub w naszych social mediach, jak i te zgłaszane w wiadomościach prywatnych lub formularzach.  Cieszę się, że Twój problem już nie występuje!  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:44406323
#2 Obserwator#

Tez mam problem z wypłaceniem środków. Mam aktywne PayU i tam mam pieniądze natomiast przelewy są nieaktywne. Prosze o pomoc.

oznacz moderatorów
mariamoher
#7 Wielbiciel#

To samo u mnie, przelwy 1,01 zl potwierdzające konto wysłane i nawet pieniązki wróciły, lecz opcja wypłacania ciągle zablokowana.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mariamoher aktywacja wypłat w przypadku PayU może zająć do 3 dni roboczych (w przypadku Przelewy24 do 5 dni roboczych). U Ciebie wypłata na konto została zlecona wczoraj, więc gdy tylko bank to przeprocesuje pieniądze powinny być na Twoim koncie bankowym.
Widzę, że w przypadku @Client:44406323 wypłaty z PayU są aktywne i przelew został zrealizowany, wię powinieneś mieć pieniądze na koncie.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mariamoher
#7 Wielbiciel#

@la_nika witam, dzięki za odpowiedź.
Rozumiem wyjasnienia, całkowicie 🙂
Tylko na prawdę ... w dobie cyfryzacji czekam juz 5 dzień na wysłanie pieniązków na moje kotno,a kupujący dokładnie 9ty dzień, bo wysłał je na jakieś konto techniczne z allegro...
I wiem że to sprzedaż detaliczna,  a nie B2B i wiem że to ja z żoną nie mielismy pelnej weryfikcji konta Pay U... i ze allegro to platforma do ecommerce a nie finansów... ale na prawde.... konto na np Revolut zakłada sie w 1 dzień i pierwszego dnia mozna juz płacić, przelewac, wypłacać itd.
Jeżeli zależy Allegro na błyskotwliej przyszłosci i jakiś Prduct Manager/ CSO to czyta... prosze pokłonić sie nad tematem 🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mariamoher rozumiem, są to jednak zabezpieczenia naszych partnerów finansowych, które służą zapewnieniu bezpieczeństwa, żeby na pewno wypłata została przekazana na właściwe konto. Czas oczekiwania to też do 3 lub 5 dni, z reguły aktywacja zajmuje mniej czasu. Sprawdziłam i pieniądze już powinny być na Twoim koncie. Dziękuję za Twoją uwagę! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AnnSliw
#8 Zapaleniec#

Witam prosze o pomoc caly czas wszystko bylo ok a dzis chce wyplacic pieniadze a tu na czerwono wyplaty nieaktywne a payu aktywne co to ma byc jakim prawem ktos blokuje moje pieniadze???

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AnnSliw widzę, że kontaktowałaś się już z nami. Proszę poczekaj na odpowiedź w tej sprawie (nr. 17127989). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Krzychudziara
#7 Wielbiciel#

Tez mam problem z wypłaceniem środków. Mam aktywne PayU i tam mam pieniądze natomiast przelewy są nieaktywne.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Krzychudziara Blokada wypłat ma związek z blokadą Twojego konta Allegro. Powinieneś otrzymać informację mailową w tej sprawie. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Krzychudziara
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20210831_030915_pl.allegro.sale.jpg

Screenshot_20210831_030857_pl.allegro.sale.jpg

Screenshot_20210831_030927_pl.allegro.sale.jpg

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ No dobrze spełniłem warunki które zostały mi wyznaczone przez zespół bezpieczenstwa ja już pomijam to że ww. Zespół podjął jak to ująć "interwencje" po zakończeniu aukcji opłaceniu przedmiotu przez kupującego równiez pomijam fakt że ww. Interwencja miała miejsce w czasie dość odległym od zakończenia procesu płatności gdzie jako jeden z warunków odblokowania możliwości wypłacenia środków i odblokowania konta zażądano odemnie wykonania zdjęcia z sprzedawanym przedmiotem rozumiem tylko takie wymogi powinno się stosować przed dokonaniem zakupu Przez kupującego a nie w momencie gdy od momentu zakupu a następnie dokonaniu płatności mija tyle czasu że równie dobrze przesyłka mogła być Juz dawno w drodze i co wtedy? Pościg za kurierem? Drugi problem wiążący się z następnym wymogiem od ww. Biura bezpieczeństwa a raczej biura przysparzania problemów ma się z tym zdaniem "w razie problemów z finalizacja tranzakcji tj. Wysyłką i dostarczeniem zakupionego przedmiotu należy dokonać zwrotu wpłaty kupującemu." to pytam gdzie jest ten odnośnik? Jeżeli klikając w dana ofertę gdzie ów odnośnik być widoczny powinien doznaje uczucia obłędu ponieważ ta oferta nie istnieje.. Tak twierdzi komunikat z serwisu. Jedno drugiemu zaprzecza a później wszystkim sprzedających którzy mieli podobny problem uznaje się za nieuczciwych lub co gorsza za oszustów. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Krzychudziara takie weryfikacje mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa transakcji. Towar nie został wysłany do klienta, a gdyby został również prosilibyśmy o dodatkową weryfkację czyli potwierdzenie kupującego, że go otrzymał. Jaki odnośnik masz na myśli? Na Allegro Lokalnie nie ma systemowych zwrotów wpłaty, więc aby to zrobić konieczne jest poproszenie kupującego o dane do przelewu np.  za pośrednictwem czatu Allegro Lokalnie albo w dyskusji jeśli jest prowadzona, a jeśli środki są zablokowane na saldzie operatora można poprosić nas o wykonanie zwrotu. Widzę, że sprawę zablokowanego konta wyjaśniasz w prowadzonej sprawie (nr. 17206552), poczekaj proszę na naszą odpowiedź.    

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
cycek85
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czemu nie mogę wypłacić pieniędzy, payu aktywne od kilku lat, i jeszcze godzinę temu mogłem wypłacić z innych transakcji a po kolejnej nie mogę. O co chodzi?

 

oznacz moderatorów