anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwy kupujący

furousha
#7 Wielbiciel#

Sprzedałem konsolę. Niestety zostawiłem opcję płatności przy odbiorze - nie wiedziałem, że są z tym tak częste problemy. Ktoś kupił kilka godzin po wystawieniu. Na wiadomości w Allegro nie odpowiada (to jeszcze nie wzbudziło moich podejrzeń, mógłbym czekać). Ale podejrzanie wyglądały jego dane, m.in. podany cudzy telefon (jakiejś firmy).

Kilka godzin później dostałem maila z informacją pisaną (bardzo) łamaną polszczyzną z prośbą o dane konta, telefon itd., bo tylko tak może opłacić wysyłkę konsoli do Szkocji... Przekazałem już na phishing@allegro.pl

Wreszcie sprawdziłem. Zarówno adres mailowy (kassnerdawid95@gmail.com), jak i numer telefonu podany na Allegro były już powiązane ze zgłaszanymi tu oszustwami. Mail na Allegro zakończony po małpie "proton.me".

Niestety prowizja została już pobrana.

Proszę uprzejmie o pomoc i informację, gdzie jeszcze powinienem napisać, żeby zwrócona została prowizja. Z góry dziękuję.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@furousha napisz proszę tutaj, ale koniecznie wskaż numer oferty, której dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów