Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem konsolę. Niestety zostawiłem opcję płatności przy odbiorze - nie wiedziałem, że są z tym tak częste problemy. Ktoś kupił kilka godzin po wystawieniu. Na wiadomości w Allegro nie odpowiada (to jeszcze nie wzbudziło moich podejrzeń, mógłbym czekać). Ale podejrzanie wyglądały jego dane, m.in. podany cudzy telefon (jakiejś firmy).
Kilka godzin później dostałem maila z informacją pisaną (bardzo) łamaną polszczyzną z prośbą o dane konta, telefon itd., bo tylko tak może opłacić wysyłkę konsoli do Szkocji... Przekazałem już na phishing@allegro.pl
Wreszcie sprawdziłem. Zarówno adres mailowy (kassnerdawid95@gmail.com), jak i numer telefonu podany na Allegro były już powiązane ze zgłaszanymi tu oszustwami. Mail na Allegro zakończony po małpie "proton.me".
Niestety prowizja została już pobrana.
Proszę uprzejmie o pomoc i informację, gdzie jeszcze powinienem napisać, żeby zwrócona została prowizja. Z góry dziękuję.