Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam nagatywną ocenę od osoby. Zgadzam się z oceną dotyczącą opisu bo faktycznie był błąd. Natomiast nie mogę się pogodzić z 1 gwiazdką za obsługę. Zamówienie wpłynęło 8 lis 2023, 21:01 i zostało nadane w paczkomacie 9 Lis 2023, 7:42 a więc terminowo. Zapakowane staranie w pudełko fasonowe i należycie oklejone. Osoba nie próbowała się kontaktować ani rozwiązać sprawy polubownie. Nie rozumiem na jakiej podstawie 1 gwiazdka za obslugę
Możesz zgłosić do Allegro, możesz prosić kupującego o zmianę.
Allegro Ci raczej nie pomoże ,ale możesz próbować rozmawiać z kupującym aby wypracować kompromis i poprosić go o zmianę lub usunięcie opinii.
@AstarteHossa czemu uważasz , że nieuzasadniona , obsługa to nie tylko szybka wysyłka i ładne pudełko , pewnie ocena byłaby wyższa jakby towar był taki jak w ofercie , sam piszesz ,,faktycznie był błąd ,, klient stracił czas i ostatecznie ma nie to co zamówił , ew. opóźnienie by pewnie przełknął , a na pudełko nawet by nie spojrzał .