Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie sprzedałem produkt , na allegro lokalnie z opcja odbiór osobisty , Kupijacy nie odebrał produktu i się nie zgłosił, jednak prowizja została pobrana za sprzedaż, jak ja odzyskać skoro zostalem oszukany i nikt nie kupil .
@Client:49218246 Tak jest w regulaminie że prowizja jest bezzwrotna, nie udostępniaj pobrań ani odbioru osobistego. Prowizje da się odzyskać ale przydałoby się mieć dowód na brak transakcji, pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@Client:49218246 jedyna droga to zdobycie od klienta rezygnacji z zakupu i z tym przez formularz do allegro o anulowanie opłaty transakcyjnej .
Dziękuję za odpowiedź, sprawa wygląda tak ze to jest jakieś oszustwo , kupujący ma Chinskie imię i nazwisko , podał numer telefonu który jest nie aktywny , nie odzywa się po dokonaniu zakupu .
@Client:49218246 może Dziewczyny pomogą , podaj nr, transakcji i zaczekaj ..... @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Gdzie mogę znaleźć nr transakcji?
@Client:49218246 nie bardzo wiem gdzie to jest na Lokalnie , zwykle w zakładce ,,zamówienia od kupujących ,, w szczegółach lub wiadomości e- mail o zakupie .
Czy chodzi o ten nr ogłoszenia, tylko to posiadam 996d19c3-fcf5-4cbb-85a8-8a0e765e7428
@Client:49218246 wystarczy , zaczekaj na moderatorów .
O! tu możesz zerknąć https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro
przy oplacie transakcyjnej kliknij w ,, ^,, w rozwinięciu będzie nr. transakcji
Posiadam tylko ten numer
996d19c3-fcf5-4cbb-85a8-8a0e765e7428
Nikt nie odpisał, proszę o pomoc zostałem oszukany przez kupującego i obciążony kwota 94 zł za sprzedanie kamery za 2000 której nie sprzedałem. Proszę o pomoc jak odzyskać stracone pieniądze przez jakiegoś kretyna .
@Client:49218246 nie widzę, abyś napisał do nas przez podlinkowany przez @LEW433 formularz, nie martw się najprawdopodobniej otrzymasz korektę i nie będziesz musiał płacić opłaty transakcyjnej, tylko napisz do nas proszę za pomocą tego formularza i opisz sytuację 🙂
W razie trudności, napisz proszę ponownie, chętnie pomożemy!
Dziękuję serdecznie za pokierowanie zaraz zgłoszę za pomocą formularza