Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry mam takie pytanie sprzedalalm kartę sd kupujący zgłosił wadę podczas używania dostał zwrot poniesionych kosztów ale nie zwrócił uszkodzonego towaru przez co mogę sądzić iż wyłudził rzecz która mu sprzedałam czy kupujący ma obowiązek zwrotu uszkodzonego towaru?
To zależy jak się umówisz z klientem - możesz uznać reklamacje bez odsyłania towaru. Na przyszłość - najpierw klient odsyła towar, potem dokonujesz zwrotu.
Zwrot dokonało allegro ponieważ nie miałam dostępu do konta
@marlena--79 a skąd wiesz że karta była uszkodzona ? na przyszłość proś o odesłanie do sprawdzenia, tak ma obowiązek oddania jej bo to przywłaszczenie 🙂
Taka informację podał kupujący i po 2 tygo stwierdził że karta uszkodzona dostał zwrot kosztów ale nie odeslal uszkodzonej karty więc wydaje się być oszustwem
Jak podjęli decyzję i zapłacili, żądaj od Allegro zwrotu towaru, kupujący nie zwróci Ci przedmiotu.
Od kogo dostał zwrot poniesionych kosztów, od Ciebie to mogłeś zażądać odesłania towaru w celu rozpatrzenia reklamacji, a teraz -po ptokach.
Od allegro a niby czemu po ptakach ? Nie miałam dostępu do konta i nie mogłam odpowiedź na reklamacje więc allegro samo podjęło decyzję
Może nas wszystkich oświecisz i opowiesz co zrobić żeby Allegro płaciło zamiast nas kupującym którzy zgłaszają reklamacje? 🙂
@marlena--79 Ale co to znaczy "nie miałam dostępu" ?
Szlaban ci rodzice nałożyli na kompa? Wyjazd? Choroba?
Jeśli problem ważny i uzasadniony odwołaj się od decyzji Allegro, jesli to nie pomoże złóż powództwo cywilne przeciwko Allegro. Ale musisz mieć argumenty.
Zwrot karty nie ma teraz już sensu, na pewno odeśle uszkodzoną, jeśli nie tą samą to inną...