Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupujący na allegro lokalnie niedawno mi napisał wiadomości tłumaczone w translatorze i trudne do zrozumienia. Też są nałożone jakieś blokady weryfikacyjne allegro na jego wiadomosci. Kupujący w danych ma polskie imię i polskiego maila. Dopiero po nadaniu paczki zaczął wysyłać tego typu wiadomości. Jak mogę się uchronić przed oszustwem i czy jest możliwość zwrotu do mnie przesyłki?
@Client:89475836 Podaj tu numer zamówienia.
Dziewczyny rzucą okiem co się podziało i czy jest się czym martwić.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jedynie mam numer płatności i numer przesyłki na allegro lokalnie.
@Client:89475836 No dobrze ale jeśli płatność jest zaksięgowana a paczka nadana to czemu chciałbyś cofnąć wysyłkę?
Co takiego pisze kupujący?
Obawiam się, że będzie chciał zwrócić przedmiot i przy zwrocie dostanę pustą paczkę, albo sam zgłosi, że w niej nic nie ma. Poprostu ludzi we mnie podejrzenie że na jego konto jest nalozona weryfikacja wiadomości i dziwny sposób pisania.
Budzi*
@Client:89475836 Konto kupującego nie wzbudza w żaden sposób naszych podejrzeń. Czy możesz dodać zrzuty ekranu z wiadomości, które Cię zaniepokoiły?
Nie sprzedalem kupującemu laptopa.
Jesteś prywatnym sprzedającym więc nie ma zwrotu, chyba że wyrazisz na to zgodę.
@Client:89475836 Podałeś klientowi numer do śledzenia przesyłki, powinien być już również u niego widoczny w zakładce: https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
@Client:89475836 Kupujący ma na myśli, że kupił laptopa od kogoś innego i tam już dostał numer przesyłki 🙂
Jeśli podałeś numer przesyłki to nie masz się czym przejmować.
Dziękuję za pomoc