Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Jestem początkującym sprzedawcą na Allegro.
Piszę tu, by upewnić się, czy nie zostanę oszukany w jednej z transakcji.
Klient wczoraj 16.08.2023 zakupił u mnie przedmiot o wartości ponad 17 000 zł, zapłacił przelewem za pośrednictwem PayU (płatność została rozpoczęta i jeszcze nie wpłynęła). Na samym początku poprosił o niezwłoczne przesłanie faktury do zamówienia z dopisaniem wskazanego przez niego numeru zamówienia/płatności PayU, twierdząc, że taki zapis na fakturze potrzebny jest mu do rozliczenia "dotacji" w urzędzie pracy. Działalność/firma tego klienta istnieje od wczoraj. Na allegro konto tego klienta istnieje niby od ponad 6 lat, natomiast nie ma na koncie żadnej historii.
Czy bez obaw po wpłynięciu należnej kwoty za produkt mogę realizować zamówienie?
Pozdrawiam
Jak zapłaci! mam obawy.
Tak właśnie odpisałem. Odpowiedziałem, że faktura zostanie wystawiona dopiero po wpłynięciu należności. Też mam obawy, bo czytałem o oszustwach z wykorzystaniem Allegro + PayU + **piiip**. Działalność teraz można założyć w kilka minut nawet przez bank.
Kwoty dotacji na otwarcie działalności z urzędu pracy to z reguły max 25000 zł, więc jeden zakupiony produkt stanowi prawie 3/4 dotacji.
@fil-good Cześć. 🙂 Zacznij realizować zamówienie dopiero w momencie, kiedy środki znajdą się na Twoim koncie w Allegro Finanse.
Zlokalizowałam konto klienta i przesłałam je do weryfikacji. 🙂
Dziękuję @ko_alka 🙂
@fil-good Dodam jeszcze informacyjnie, że konto zostało zablokowane do wyjaśnienia. Podejrzewamy włamanie.
dziękuję za informację i czekam cierpliwie na dalsze wskazówki 🙂
@fil-good Kupujący na Lokalnie mają 5 dni na opłacenie zamówienia. Po tym czasie oferta zostanie automatycznie wznowiona (na 24 godziny przed wznowieniem otrzymasz wiadomość mejlową).
@ko_alka Zapłata za zamówienie właśnie wpłynęła.
Ależ tu Twisty występują. Wręcz filmowe 🙂