Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Proszę o pomysł jak rozwiązać temat.
Sprzedałem towar na allegro lokalnie, po sprzedaży niezwłocznie spakowałem i wysłałem .po 4 dniach dostałem maila, że nie odebrano paczki, wróciła do mnie ( InPost ).
Kupujący rozpoczął dyskusjie allegro oskarżając mnie że mam pieniądze i paczkę . Oczywiście zaoferowałem że wyśle mu jak tylko opłaci koszt przesyłki powtórnej , odmówił żąda zwrotu .Wysłałem mu link do pomocy allegro gdzie napsiane jest że nie odebranie paczki to nie zwrot.
Można jakoś prosić allegro aby podarowało mu nie wiem wysyłkę za połowę ceny ? Ja mam w InPost 15,99 zł i tyle chciałem . Nie zasponsoruje Kupującemu wysyłki po mojej stronie bo się zagapił i nie odebrał . Osobiście uważam że to ściema ale to tylko moje zdanie .
@hipcio_rulez Jako prywatny sprzedający nie musisz przyjmować zwrotu. Towar należy do klienta. Jeśli klient nie odebrał paczki, to powinien opłacić koszty ponownej wysyłki.
Jako Allegro nie mamy możliwości "podarowania" klientowi przesyłki, nie jesteśmy przewoźnikiem.
Nie można, wezwij kupującego do odebrania towaru, wyznacz mu termin np;7dni i napisz że później będziesz naliczał za magazynowanie.