anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pracownik Allegro analfabetą?

MAMY ROZWIĄZANIE!
t7250
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Czy pracownicy Allegro umieją czytać teksty w języku polskim?

Fragmenty dyskusji:

24 kwietnia 2024 17:04
... Zdecydowanie odrzucam reklamację po dwóch dniach od odbioru.
 
 
Allegro 11 sierpnia 2024 18:23
jest Pan osobą prywatną nie ma Pan obowiązku do przyjmowania odstąpienia od umowy, jednak nadal kupujący ma prawo do reklamacji z którego korzysta. W takiej sytuacji w dalszym ciągu zobowiązany jest Pan do udzielenia decyzji reklamacyjnej.
 
 
11 sierpnia 2024 18:38
Przecież udzieliłem decyzji reklamacyjnej 29.04.2024: 29 kwietnia 2024 09:33 Decyzję i jej powody podałem już w odpowiedzi dla Kupującego. Reklamację odrzucam. Powód: zgłoszenie problemu po 2 dniach od odbioru.
 
 
Allegro 24 sierpnia 2024 22:51
OH złożył wniosek o zwrot pieniędzy z Allegro Protect do tego zamówienia. Wkrótce go rozpatrzymy.

Prosimy Sprzedającego o ostateczne stanowisko w sprawie, którą zgłosił Kupujący.

t7250, jeżeli nie dostarczyłeś towaru lub nie rozpatrzyłeś reklamacji Kupującego to kwotę zaakceptowanego wniosku doliczymy do Twoich rozliczeń z Allegro.
 
 
 
Ile jeszcze razy mam powtórzyć:
ROZPATRZYŁEM!!! SPRZEDAWCA PRYWATNY !!!       ???
 
Czy moderator może to wytłumaczyć analfabecie?
 
W wypadku doliczenia niesłusznie wniosku kwoty do moich rozliczeń
informacja jakim złodziejem jest Allegro zostanie opublikowana we wszelkich mediach.
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
komis-bell
#21 Demiurg#

Ale to są wiadomości automatyczne od bota a nie pracownika 🙉

PS. Uzasadnienie odrzucenia reklamacji które podałeś - „zgłoszenie problemu po 2 dniach od odbioru” - jest raczej bardzo słabe 🙃

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

Odrzucenie reklamacji powinno mieć uzasadniony powód. 

W przypadku: "Powód: zgłoszenie problemu po 2 dniach od odbioru." Wydaje się nie być wystarczającym uzasadnieniem. Kupujący ma prawo zgłosić reklamację do 2 lat od zawarcia umowy.

Jeśli w korespondencji z kupującym jest podany bardziej szczegółowy powód, to należało go przytoczyć w dyskusji. 

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@t7250 Słusznie zostanie Ci doliczony Allegro Protect do salda konta. Masz rozpatrzyć reklamację, a nie odrzucać ze względu "bo nie". Obowiązków swoich nie znasz? Jak nie wyłączyłeś rękojmi, to nawet 2 lata!

A powód "... Zdecydowanie odrzucam reklamację po dwóch dniach od odbioru." - to nie jest zgodne z przepisami i to pracownik Allegro ma rację. Bekniesz za to.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@t7250 Ale co ty tu piszesz, prywatny sprzedający nie musi przyjmować zwrotu a nie nie musi rozpatrywać reklamacji, kupujący ma 2lata na złożenie reklamacji i jeżeli nawet jakbyśmy uznali że już jedna była to i tak może być następna, a to uzasadnienie że po 2dniach Zdecydowanie odrzucam reklamację po dwóch dniach od odbioru.  a z jakiego powodu ją odrzucasz i co ma do tego czas odebrania? 24 kwiecień, teraz następna 11 sierpień. i powtórna reklamcja? a powód odrzucenia tej? a piszesz w tytule ostro!!!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@t7250 Polecam, zanim zaczniesz obrażać osoby wypowiadające się w dyskusji, samego kupującego oraz całe Allegro, zapoznać się z zapisami prawa, które sam przywołujesz. 
Jako prywatny sprzedający nie masz obowiązku przyjmować zwrotów, natomiast zgłoszoną reklamację musisz rozpatrzyć, a jeśli ją odrzucasz odpowiednio uargumentować decyzję. 
Kupujący otrzymał decyzję reklamacyjną na pierwsze zgłoszenie, nie otrzymał jej na drugie zgłoszenie.  
Jeśli sprzedany przedmiot ma wadę, kupujący może żądać jego wymiany na przedmiot wolny od wad albo usunięcia wady. Może również żądać obniżenia ceny, a jeśli wada jest istotna – odstąpić od umowy. Okres odpowiedzialności to 2 lata, więc zgłoszenie reklamacji 2 dni po odbiorze nie wydaje się odpowiednim argumentem. 
Pomimo tego otrzymałeś odpowiedź, że jako Allegro nie podważamy wydanej decyzji reklamacyjnej, a kupujący może ubiegać się o rekompensatę w ramach Allegro Protect. 
Informacja o złożonym wniosku, to automatyczna wiadomość, a pracownik wypowiadający się w dyskusji nie popełnił błędu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
t7250
#9 Pomysłodawca#

Jakie drugie zgłoszenie? Przecież to jest to samo zgłoszenie dotyczące tego samego przedmiotu?

Jak kupujæcy nie otrzymał decyzji? A co otrzymał 11 sierpnia? : " Reklamację odrzucam. Powód: zgłoszenie problemu po 2 dniach od odbioru." To nie jest decyzja reklamacyjna ??

Obrażanie kupującego ?? Może La_Nika przeczyta dyskusję kto kogo obraża ? Zwłaszcza kto zaczął obrażać ??

Smutne, że bezkrytyczne popieranie kupujących i udawanie braku umiejętności czytania to strategia Allegro.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Tak, to jest decyzja ale uzasadnienie musi być choćby w minimalnym stopniu merytoryczne i odnosić się do zgłoszonego problemu - a tu takie nie jest. 
Równie dobrze mogłeś napisać „odrzucam bo tak”…

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@t7250 tak otrzymał decyzję 11 sierpnia po naszych wiadomościach - "[...] ponownie reklamuje obiektyw i oczekuje zwrotu pieniędzy. [...] proszę odnieść się do niezgodności wskazanej przez kupującego i wydać decyzję reklamacyjną". Następnie wyjaśniliśmy, ponieważ w Twojej wiadomości ponownie odnosisz się do tego, że jesteś osobą prywatną, że "nie ma Pan obowiązku do przyjmowania odstąpienia od umowy, jednak nadal kupujący ma prawo do reklamacji z którego korzysta. W takiej sytuacji w dalszym ciągu zobowiązany jest Pan do udzielenia decyzji reklamacyjnej".
W kolejnych wiadomościach nie prosimy już o wydanie decyzji reklamacyjnej.
W dyskusjach opieramy się na zapisach prawa i zapewniam, że wszyscy tutaj potrafimy czytać, i to ze zrozumieniem 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów