anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba do administracji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Incal1
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_   Proszę o anulowanie rozliczeń z aukcji telefonu jaki obecnie wstawiłem ponownie gdyż kupujący specjalnie zakończył mi aukcje , prawdopodobnie konkurencja , nie wniósł opłaty ani nie odpowiedział a ja wtórnie poniosę koszty za wyróżnienie , kupujący client 55020840 , próbowałem się porozumieć nie odpowedzial

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Incal1 Przykro mi, ale nie mamy tutaj podstaw do działania, bo zgodnie z zasadami na Allegro Lokalnie kupujący ma 5 dni na opłacenie zamówienia. W przypadku Twojej oferty ten czas nie minął. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie znasz regulaminu? kupujący ma 5dni na zapłacenie, że się nie odzywa niczemu nie dowodzi.😁

oznacz moderatorów
Incal1
#7 Wielbiciel#

Ok,przepraszam za problem ściągnąłem tamta ofertę i zapoznałem się z regulaminem

oznacz moderatorów