Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam pewien problem jak w tytule. Pierwszy raz wystawiałam aukcję w "allegro lokalnie", wszystko poszło dobrze. Jest problem w weryfikacji payU żeby wypłacić środki na konto. W poprzedni piątek zrobiłam przelew ze swojego banku tak jak pisało w payU aby zweryfikowali nr konta. Do dzisiaj widnieje napis "w trakcie weryfikacji". Przelewy24 mam pozytywnie zweryfikowane, a tutaj trwa to już tydzień. Proszę o porade jak to rozwiązać. Z góry dziękuje.
Zapytaj Allegro, co jest powodem przedłużającej się weryfikacji, gdyż powinno to trwać do 3 dni roboczych. Podejrzewam, że po kontakcie wypłaty zostaną uruchomione. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf
@paulinek1986 Według moich informacji, możliwość wypłat przez PayU jest już aktywna na Twoim koncie.
Sprawdziłam. W dalszym ciągu widnieje "w trakcie realizacji".
@paulinek1986 Skonsultuję sprawę Twojej weryfikacji i jak tylko otrzymam wiadomość w tej sprawie, wrócę do Ciebie z informacją.
@paulinek1986 Tak jak obiecałam, wracam z informacją, że w systemie w ogóle nie mamy Twojego przelewu weryfikacyjnego do PayU, więc jeśli go wykonałaś, prześlij mi proszę potwierdzenie na spolecznosc@allegro.pl. Natomiast Przelewy24 są już aktywne na Twoim koncie.
Witam ja mam ten sam problem co opisała Pani wyżej . Ratunku cały czas widnieje w trakcie weryfikacji ;/
@Dominikova Weryfikacja na Twoim koncie nie powiodła się, ponieważ dane nadawcy przelewu weryfikacyjnego różnią się od danych właściciela konta na Allegro. W zakładce Dane konta znajdziesz informacje na kogo zarejestrowane jest konto, z którego tutaj piszesz.
Witaj. Dziękuję za odpowiedź, mam pewien problem przez moje niedopatrzenie zamiast Dominika mam Dominik. Prosiłam o zmianę danych niestety odrzucono. To moje pierwsze zarobione pieniądze na allegro i przez moje niedopatrzenie nie dopisałam "a" w moim imieniu. Proszę o pomoc.
Wysłałam moje zdjęcia dowodu , pesel, itp. tylko i wyłącznie jest problem z tym imieniem ;(
@Dominikova, widzę, że zleciłaś wypłaty środków ze swojego konta.
witam. Mam ten sam problem co osoby wyżej można to sprawdzić ?
@gumaglogow, widzę, że operator oczekuje na dane z banku - powinieneś wykonać przelew aktywujący konto Allegro. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj. 🙂
problem w tym ze przelew został zrobiony więc moge nawet przeslać potwierdzenie
Witam ma ten sam problem a allegro nie odpowiada
@Client:94105884 Widzę, że prowadzisz z nami korespondencję w tej sprawie (nr 35366650) i dzisiaj otrzymałeś odpowiedź. Poczekaj na kolejną wiadomość.