anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wygenerowaniem etykiety

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Witam, wczoraj kupujący opłacił i podał dane do wysyłki, niestety nie mogę przejść przez generowanie etykiety. Gdzie jest problem?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

mdrogeria
#21 Demiurg#

forma przesyłki jaką wybrał klient ??

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#
InPost
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 paczkomat ? kurier , cena za przesyłkę ?

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Paczkomat, 0zł, zakup powyżej 40zł.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:45007692 niby OK , a na pewno opłacona ? Podaj numer transakcji poprosimy o pomoc Dziewczyny

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

a8367532-3abb-11ed-8af5-a1438d90e5d6

Nie wiem czy to to

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:45007692 tak , poczekaj na moderatorów .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W ogóle nie możesz nić zrobić, czy pojawia się jakiś komunikat? InPost paczkomat!

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Pojawia się komunikat, który sugeruje abym poprawiła dane, InPost paczkomat

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:45007692 zerkinj na numer telefonu odbiorcy , może wymaga poprawy , czasem klienci z na początku podają prefiks lub zero i trzeba skorygować do ostatnich 9-ciu cyfr .

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Podany numer kupującego to tylko 9 cyfr tego numeru, bez prefiksu.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45007692 Postaram się pomóc, ale na czym dokładnie polega problem z generowaniem etykiety? Na jakim etapie masz problem? Czy na ekranie widzisz jakiś komunikat? Prześlij nam zdjęcie lub zrzut swojego ekranu, to łatwiej zweryfikujemy ten problem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Wydawało mi się,że już załączała zdjęcie, po wybraniu rozmiaru paczki, przechodzę do tworzenia etykiety i pojawia się komunikat , wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety ,zweryfikuj poprawność danych ,wracając do poprzedniego ktorku. Zrobiłam to nie pomogło.

Jeśli teraz zdjęcie się nie wyświetla,to nie wiem dlaczego z tym też jest problem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45007692 Z jakiego narzędzia do nadawania dokładnie korzystasz i jakiego konta dotyczy zamówienie? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Z telefonu, konto? Prywatne, jeśli o to chodzi.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:45007692 może apkę masz nieaktualną .

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Właśnie zaktualizowana, nie pomogło 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:45007692 jak masz możliwość spróbuj na kompie , może blokować również przeglądarka , wyczyść również ciacha .

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Niestety nie rozwiązało to problemu 

oznacz moderatorów