Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wczoraj kupujący opłacił i podał dane do wysyłki, niestety nie mogę przejść przez generowanie etykiety. Gdzie jest problem?
forma przesyłki jaką wybrał klient ??
paczkomat ? kurier , cena za przesyłkę ?
Paczkomat, 0zł, zakup powyżej 40zł.
@Client:45007692 niby OK , a na pewno opłacona ? Podaj numer transakcji poprosimy o pomoc Dziewczyny
a8367532-3abb-11ed-8af5-a1438d90e5d6
Nie wiem czy to to
@Client:45007692 tak , poczekaj na moderatorów .
W ogóle nie możesz nić zrobić, czy pojawia się jakiś komunikat? InPost paczkomat!
Pojawia się komunikat, który sugeruje abym poprawiła dane, InPost paczkomat
@Client:45007692 zerkinj na numer telefonu odbiorcy , może wymaga poprawy , czasem klienci z na początku podają prefiks lub zero i trzeba skorygować do ostatnich 9-ciu cyfr .
Podany numer kupującego to tylko 9 cyfr tego numeru, bez prefiksu.
@Client:45007692 Postaram się pomóc, ale na czym dokładnie polega problem z generowaniem etykiety? Na jakim etapie masz problem? Czy na ekranie widzisz jakiś komunikat? Prześlij nam zdjęcie lub zrzut swojego ekranu, to łatwiej zweryfikujemy ten problem.
Wydawało mi się,że już załączała zdjęcie, po wybraniu rozmiaru paczki, przechodzę do tworzenia etykiety i pojawia się komunikat , wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety ,zweryfikuj poprawność danych ,wracając do poprzedniego ktorku. Zrobiłam to nie pomogło.
Jeśli teraz zdjęcie się nie wyświetla,to nie wiem dlaczego z tym też jest problem.
@Client:45007692 Z jakiego narzędzia do nadawania dokładnie korzystasz i jakiego konta dotyczy zamówienie?
Z telefonu, konto? Prywatne, jeśli o to chodzi.
@Client:45007692 może apkę masz nieaktualną .
Właśnie zaktualizowana, nie pomogło
@Client:45007692 jak masz możliwość spróbuj na kompie , może blokować również przeglądarka , wyczyść również ciacha .
Niestety nie rozwiązało to problemu