anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wygenerowaniem etykiety

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Witam, wczoraj kupujący opłacił i podał dane do wysyłki, niestety nie mogę przejść przez generowanie etykiety. Gdzie jest problem?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

mdrogeria
#21 Demiurg#

forma przesyłki jaką wybrał klient ??

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#
InPost
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 paczkomat ? kurier , cena za przesyłkę ?

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Paczkomat, 0zł, zakup powyżej 40zł.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:45007692 niby OK , a na pewno opłacona ? Podaj numer transakcji poprosimy o pomoc Dziewczyny

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

a8367532-3abb-11ed-8af5-a1438d90e5d6

Nie wiem czy to to

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:45007692 tak , poczekaj na moderatorów .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W ogóle nie możesz nić zrobić, czy pojawia się jakiś komunikat? InPost paczkomat!

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Pojawia się komunikat, który sugeruje abym poprawiła dane, InPost paczkomat

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:45007692 zerkinj na numer telefonu odbiorcy , może wymaga poprawy , czasem klienci z na początku podają prefiks lub zero i trzeba skorygować do ostatnich 9-ciu cyfr .

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Podany numer kupującego to tylko 9 cyfr tego numeru, bez prefiksu.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45007692 Postaram się pomóc, ale na czym dokładnie polega problem z generowaniem etykiety? Na jakim etapie masz problem? Czy na ekranie widzisz jakiś komunikat? Prześlij nam zdjęcie lub zrzut swojego ekranu, to łatwiej zweryfikujemy ten problem. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Wydawało mi się,że już załączała zdjęcie, po wybraniu rozmiaru paczki, przechodzę do tworzenia etykiety i pojawia się komunikat , wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety ,zweryfikuj poprawność danych ,wracając do poprzedniego ktorku. Zrobiłam to nie pomogło.

Jeśli teraz zdjęcie się nie wyświetla,to nie wiem dlaczego z tym też jest problem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45007692 Z jakiego narzędzia do nadawania dokładnie korzystasz i jakiego konta dotyczy zamówienie? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Z telefonu, konto? Prywatne, jeśli o to chodzi.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:45007692 może apkę masz nieaktualną .

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Właśnie zaktualizowana, nie pomogło 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:45007692 jak masz możliwość spróbuj na kompie , może blokować również przeglądarka , wyczyść również ciacha .

oznacz moderatorów

Client:45007692
#7 Wielbiciel#

Niestety nie rozwiązało to problemu 

oznacz moderatorów