Problem z wysyłka towaru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Podczas proby wygenerowania etykiety pojawia się taki komunikat. Kupujący wybrał paczkomat z listy dostępnych paczkomatów (jest tam litera Ł wiec może to jest przyczyna?). Nie wiem jak rozwiązać problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@z_jovita Nie chodzi o adres paczkomatu, tylko adres klienta. Podaj mi numer zamówienia, o które chodzi.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy możesz powiedzieć w którym miejscu jest nr zamówienia na Allegro lokalnie? Wyświetla mi się tylko nr płatności
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@z_jovita Nie musisz już podawać numeru. Znalazłam to zamówienie. Problemem są nieprawidłowe znaki w polu "Ulica". Nie powinno tam być nawiasu ani przecinka.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale to kupujący wybrał ten paczkomat z listy dostępnych. Ja nie mam możliwości zmiany. Czy mogę anulować zamówienie i wystawić ponownie? I poproduc kupującego o wybranie innego paczkomatu? Czy prowizja i koszt dostawy zostanie w takim przypadku zwrócony?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@z_jovita Błąd jest w adresie klienta, a nie paczkomatu.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy kupujący na tym etapie może jeszcze cos zmienić czy trzeba anulować transakcje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skontaktuj się z nim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A dlaczego w ogóle system pozwala kupującemu podać błędny adres? Dlaczego to przepuszcza, po czym robi problem sprzedawcy? Kupujący nie powinien mieć w ogóle możliwości wysłania błędnego formularza, system nie powinien go przepuszczać dopóki nie poprawi go tak aby możliwe było wygenerowanie etykiety! To jest tak oczywiste, że aż nikt na Allegro na to nie wpadł?
Na zwykłym Allegro można edytować adres klienta i poprawić jak nie wstawił spacji albo wpisał zbyt dużo znaków (co też jest upierdliwe i nie powinno być konieczne), nie wiem jak na Lokalnie. Jeśli tam się nie da i trzeba aż pisać do supportu, albo zawracać głowę klientowi żeby jeszcze raz wypełnił formularz przestrzegając jakichś zasad o których nawet nie wiedział, no to gratuluję, znowu jesteście 100 lat świetlnych za OLХem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pomijam fakt ze kupujący w poniedziałek zapłacił za towar a minął prawie tydzień i mamy już niedziele i paczka nie jest nadana bo BOK Allegro jeszcze nie odpisało na wiadomość z problemem 😒