anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze sprzedażą wystawionego przedmiotu

Sebastian9001
#1 Nowicjusz#

Witam. Wystawiłem Macbooka na aukcji. Po kilku miesiącach pewna osoba go zakupiła. Ta osoba wybrała w opcjach aukcji odbiór osobisty, płatność przy odbiorze. Po kilku dniach, kupujący poinformował mnie, że nie może odebrać przesyłki, zasugerował jej wysłanie poza granice kraju. W rozliczeniach allegro pojawiła się kwota do zapłacenia (procent od sprzedaży). W mailu, do kupującego, poinformowałem go, aby anulował sprzedaż Macbooka na allegro. Na chwilę obecną nie otrzymałem żadnego maila o anulowaniu zakupu.  Jak rozwiązać ten problem ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Sebastian9001 Cześć. 🙂 Jeśli kupujący zrezygnował z zakupu, to napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt w sprawie anulowania opłaty transakcyjnej i najlepiej załącz zrzut ekranu, na którym klient informuje Cię o tym, że nie odbierze laptopa. 

oznacz moderatorów

Sebastian9001
#1 Nowicjusz#

Dziękuje za pomoc,  przesyłam w załączniku zrzut ekranu w którym kupujący informuje mnie, że nie odbierze Macbooka osobiście,.  Nie zamierzam wysyłać tak kosztownego sprzętu poprzez firmę kurierską. Za duże ryzyko !  

zrzut ekranu.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Sebastian9001 Dziękuję, ale zrzut razem z prośbą o anulowanie opłaty prześlij przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt  

oznacz moderatorów