Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wystawiłem Macbooka na aukcji. Po kilku miesiącach pewna osoba go zakupiła. Ta osoba wybrała w opcjach aukcji odbiór osobisty, płatność przy odbiorze. Po kilku dniach, kupujący poinformował mnie, że nie może odebrać przesyłki, zasugerował jej wysłanie poza granice kraju. W rozliczeniach allegro pojawiła się kwota do zapłacenia (procent od sprzedaży). W mailu, do kupującego, poinformowałem go, aby anulował sprzedaż Macbooka na allegro. Na chwilę obecną nie otrzymałem żadnego maila o anulowaniu zakupu. Jak rozwiązać ten problem ?
@Sebastian9001 Cześć. 🙂 Jeśli kupujący zrezygnował z zakupu, to napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt w sprawie anulowania opłaty transakcyjnej i najlepiej załącz zrzut ekranu, na którym klient informuje Cię o tym, że nie odbierze laptopa.
Dziękuje za pomoc, przesyłam w załączniku zrzut ekranu w którym kupujący informuje mnie, że nie odbierze Macbooka osobiście,. Nie zamierzam wysyłać tak kosztownego sprzętu poprzez firmę kurierską. Za duże ryzyko !
@Sebastian9001 Dziękuję, ale zrzut razem z prośbą o anulowanie opłaty prześlij przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt